וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאל עבדה רק בן 19, הוא כישרון על ולא אשם במצב של סלטיק"

שחקן הכנף הבקיע גם נגד דאנדי יונייטד, אך הקבוצה שוב שמטה נקודות ליגה יקרות והקהל הגיב בבוז צורם. המאמן לקח אחריות, הישראלי "מנקודות האור היחידות"

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

מי היה מאמין שאחרי שבעה מחזורים בליגה הסקוטית, סלטיק תהיה עם שלושה ניצחונות בלבד - פחות מ-50 אחוזי הצלחה. אתמול (ראשון) הירוקים סיימו ב-1:1 ביתי נגד דאנדי יונייטד ובמאזנם 10 נקודות בלבד מ-21 אפשריות, מעידה שהגדילה את הפער מהאלופה ריינג'רס שנמצאת בפסגה לכדי שש נקודות.

ליאל עבדה העלה את סלטיק ליתרון כבר אחרי 16 דקות כשהבקיע את שער הליגה השלישי שלו, אבל כעבור שתי דקות בלבד האווירה בסלטיק פארק השתנתה בעקבות שיוויון מהיר של האורחים והאוהדים המקומיים התקשו לקבל את זה והגיבו בשריקות בוז שככל שנקפו הדקות רק הלכו וגברו, עד שבסיום ירדו שחקני סלטיק לקול בוז צורם.

למעשה, עבור דאנדי יונייטד זוהי נקודת חוץ ראשונה בסלטיק פארק בגלאזגו מאז 2011 וגם מאמן סלטיק, אנג' פוסטקוגלו, מודע לכך שקבוצתו בבעיה: "לפעמים מאמן צריך לקחת את האחריות עליו. השחקנים נתנו את הכל והקבוצה יצרה מספיק הזדמנויות כדי להכריע את ההתמודדות, בעטנו למשקוף שלוש או ארבע פעמים. אני מאוכזב בשביל השחקנים, אבל יודע שהגענו לכמות הזדמנויות שמספיקה לנצח מספר משחקים ולצערי הכדור לא נכנס".

למצטיין המשחק נבחר ז'ואאו פיליפה הפורטוגלי, אולם עבדה זכה גם הוא לציונים גבוהים ולשבחים בתקשורת הסקוטית: "הווינגר הישראלי שוב הבקיע ביום עגום של סלטיק, הוא נקודת אור ביום מאכזב", נכתב עליו ב"footballscotland", "זהו שערו השישי העונה בכל המסגרות וצריך לזכור שמדובר בשחקן בן 19. הוא כישרון על, לא צריך להאשים אותו בפתיחת העונה הרעה של סלטיק".

ליאל עבדה, שחקן סלטיק. Craig Williamson/SNS Group, GettyImages
מנקודות האור של סלטיק. עבדה מאוכזב אחרי מעידה נוספת/GettyImages, Craig Williamson/SNS Group

גם באתר האוהדים "celticway" שיבחו את יכולתו של עבדה: "שחקן צעיר או לא, יש לו מספיק ביטחון כדי לקחת אחריות ולנסות להוביל את הקבוצה בתור אחד השחקנים המשמעותיים. ז'וטה בישל לו שער נהדר והוא גם יכול היה לסיים עם בישול אחרי שסידר מצב גדול לאייטי. הוא מהווה סכנה וגם הוכשל בבירור על ידי השוער, עבירה שלא נשרקה לזכותו בעקבות מטעות של השופט".

* ליגיונר נוסף ששיחק הלילה (בין ראשון לשני) היה גדי קינדה, שרשם 90 דקות בהפסד הביתי של קנזס סיטי 2:1 לסיאטל סונדרס, שחלפה על חשבון הישראלי וחבריו ועלתה לפסגה במזרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully