וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר חילי טרופר צנח לראשונה בחייו באירוע של איגוד הצניחה

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 23:40

בניסיון להביא למנחת המטוסים מול מצדה את אליפות העולם בצניחה חופשית ב-2024, השר השתתף באירוע בו נכחו כ-150 ספורטאים: "מקווה שרבים בעולם יחשפו למדינה המיוחדת שלנו באליפות"

שר התרבות והספורט חילי טרופר צנח באירוע הצניחה במנחת המטוסים מול מצדה, בין השאר כדי להביא לישראל את אליפות העולם בצניחה חופשית. כ-150 ספורטאים צנחנים השתתפו באירוע בו לצד טרופר נכח וחה"כ משה (קינלי) טור פז, כאשר השניים שמעו סקירות על האזור והפעילות במנחת המטוסים ולאחר מכן צנחו צניחה חופשית מגובה של 15,000 רגל.

בנוסף, הוצגה הפעילות של האיגוד הישראלי לצניחה חופשית וההכנות הנדרשות להגשת המועמדות לאירוח אליפות העולם בצניחה חופשית ב-2024 במנחת המטוסים במצדה.

חילי טרופר. קובי דוברז,
יצליח להביא את האליפות לישראל? השר חילי טרופר/קובי דוברז

חילי טרופר, שר התרבות והספורט: "שמחתי להתארח במנחת מצדה, לצנוח ולהיות שותף במאמץ להביא לישראל את אליפות העולם בצניחה חופשית בשנת 2024. הארץ היפה שלנו נראית יפה במיוחד ממעוף הציפור. היה תענוג להביט אל הנוף המופלא ואני מקווה שרבים בעולם יחשפו לנוף הישראלי ולמדינה המיוחדת שלנו במסגרת אליפות הצניחה החופשית. תודה לניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר על האירוח החם ולאילן דהן, יו"ר האיגוד לצניחה החופשית על ההזמנה".

אילן דהן, יו"ר האיגוד לצניחה החופשית: "האיגוד הישראלי לצניחה חופשית בשיתוף פעולה עם שר הספורט, המועצה האזורית תמר ים המלח והחברה הכלכלית נפגשו היום כדי לבנות תוכנית להבאת אליפות העולם בצניחה חופשית לארץ בשנת 2024. כולנו תקווה ששיתוף הפעולה יצליח להביא את אליפות העולם לישראל, מהמקום הכי נמוך בעולם נעלה הכי גבוה".

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר, ים המלח: "מנחת המטוסים הנמוך בעולם, מנחת בר יהודה, מול אתר מצדה, המופעל ע"י החברה הכלכלית של המועצה הוא גם מהמנחתים המרהיבים בעולם. מעבר לנחיתת מטוסים קלים, במנחת המטוסים גם מתבצעות צניחות חופשיות שהופכות למסורת כשברקע מצדה וים המלח. אני מודה לשר התרבות והספורט חילי טרופר ולחה"כ טור פז על הביקור ובטוח שביחד נעשה הכל כדי לקיים כאן את אליפות העולם בצניחה חופשית ב-2024. זו הזדמנות לחגיגת ספורט ותיירות שתביא הרבה כבוד למדינת ישראל!".

חילי טרופר. קובי דוברז,
במהלך הצניחה. השר חילי טרופר/קובי דוברז

ענף הצניחה החופשית פועל במסגרת התאחדות "אילת", ההתאחדות לענפי ספורט תחרותי שאינו אולימפי. אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "ענף הצניחה החופשית הוא ענף מתפתח ומשמעותי לספורט הישראלי , ענף שכבר שלח פעמיים נציגים ישראליים ל"משחקי העולם" ואנו משוכנעים כי ימשיכו להביא הישגים. כעת המטרה הנוספת היא להביא לישראל את אליפות העולם בצניחה חופשית ב 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully