וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "לא היה משחק טוב", לוזון: "זה הרגיש כמו משחק אימון"

מאמן הירוקים הודה שהקבוצה שלו לא הבריקה ב-0:2 על מכבי פתח תקוה, שמאמנה זעף: "שיחקנו פרווה, זה לא יעבור בשתיקה"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

לא התצוגה הכי גדולה, אבל גם כך הצליחה מכבי חיפה לרשום הערב (ראשון) ניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. הירוקים, שישחקו ביום חמישי מול אוניון ברלין בקונפרנס ליג ובחמישי ונגד הפועל באר שבע ביום ראשון, פתחו את השבוע בצורה חיובית. מנגד, מכבי פתח תקוה עדיין ללא ניצחון ומעכשיו גם ללא ינון אליהו שנפצע בצורה קשה בכתף במהלך המחצית השנייה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"המשחק לא זרם". בכר/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר אמר אחרי המשחק: "תמיד חשוב לנצח, בטח אחרי שבמשחק האחרון בליגה הפסדנו בצורה כואבת. רצינו למנף את הזכייה בגביע הטוטו למשחק היום. צריך להודות, זה לא היה משחק טוב, הוא לא זרם, לא ייצרנו מצבים, אבל גם לא היינו חשופים. עשינו את העבודה בצורה יעילה. לא מרוצה מהיכולת אבל כן מהתוצאה והיעילות".

על כך שמכבי חיפה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בבית מאז פברואר 2016 אמר המאמן: "הנתונים פחות מעניינים, יותר איך לבוא ולנצח אחרי שהפסדנו בשבוע שעבר ושניצחנו רק משחק ליגה אחד. אנחנו לקראת שבוע מאוד מעניין, עם משחקים קשים, טיסה ואז מפגש מול הפועל באר שבע, אז היה חשוב להתחיל אותו ברגל ימין, בצורה טובה וחלקה. נהיה יותר טובים, מבטיח".

בכר התייחס גם לתקופה העמוסה ואמר: "זו תקופה עמוסה, מחלקים את הדקות. המטרה היא לדעת כיצד לחלק בצורה יותר טובה את הדקות. מבטיח שבכל משחק נעלה ונעשה הכל כדי לנצח. גם בחמישי, זה לא משנה מי ישחק".

בלם הירוקים עופרי ארד אמר על הניצחון: "אין משחקים קלים בליגה הזו, אבל כשמגיעים לפה לאצטדיון עם הקהל הזה אז אנחנו מאוד עוצמתיים. היה מאוד חשוב לעבור את המשחק הזה ועכשיו יש לנו משימה אחרת". כיצד הוא מתמודד עם התקופה הקשה אחרי מות אביו: "גם חזרתי מפציעה ופתאום נפל עלי המוות של אבא, אז הכל נפל עליי בבום אחד, אבל יש לי את המשפחה שלי ואת החברה שלי ואנשים נוספים שעוזרים לי ובלעדיהם היה לי מאוד קשה. שמח שאני מתחיל להיכנס לקצב ורוצה גם להודות לצוות המקצועי שנותן לי את כל התמיכה והעזרה ולא חושב שאני לא יכול להתמודד עם זה - לי נשאר רק להחזיר למועדון וכמו שהבטחתי גם לאבא, אני אמשיך כרגיל".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה/מאור אלקסלסי

מאמן פתח תקוה גיא לוזון אמר: "מכבי חיפה טובה ומוכשרת מאיתנו, אבל אנחנו לא יכולים להגיע למשחק פרווה. ההרגשה כמאמן היא של משחק אימון, הכול רגוע, שקט, לא אגרסיבים הגנתית. זה לא מקובל בקבוצה שלי, לא מקובל במכבי פתח תקוה. אפשר להפסיד, אבל תפסיד אחרי שתיתן הכול, ותנסה מקסימום, התקפתית והגנתית. היינו סלופיים, ישנים ורדומים, ניתן על זה את הדעת, זה לא יעבור בשתיקה. זה זרקור מאוד גדול, ואם אהיה אמיתית זה לא היה מתחילת השנה ולא יכול לקראת עד סוף העונה. מאמן מיסודו מודאג, מתפקידו לפתור בעיות ולתקן טעויות. אני מאמין בשחקנים גם עכשיו, זו לא הרמה שמאפיינת אותם, היא לא מראה את האיכות שלהם".

מכבי חיפה, כאמור, תשחק מול אוניון ברלין ביום חמישי ונגד הפועל באר שבע ביום ראשון. מכבי פתח תקוה מול הפועל חיפה במחזור הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully