וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נחמיאס לא יזדקק לניתוח, אך ייעדר מספר שבועות

26.9.2021 / 17:27

הבלם, שנפגע בהפסד להפועל באר שבע, סובל מפריקה של עצם הבריח ולא יוכל לעמוד לרשותו של פטריק ואן לוון בתקופה הקרובה. סטיפה פריצה בריאיון: "אני בריא, משחק וכובש, מאוד מרוצה בישראל"

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב נכנעה אמש (שבת) בבאר שבע וספגה את הפסד הליגה השני שלה העונה בארבעה מחזורים בלבד, אבל בקבוצה חששו מאוד שבמהלך היום הם יתבשרו שהבלם עידן נחמיאס ייעדר בשבועות הבאים בעקבות הפגיעה כבר בתחילת המשחק.

היום, לאחר שעבר הקשר סדרת בדיקות, הוא אובחן כסובל מפריקה של עצם הבריח ובמכבי תל אביב אישרו שיעבור שיקום במועדון וייעדר בשבועות הקרובים. עם זאת, במכבי תל אביב יתנחמו מכך שהבלם לא יצטרך לעבור ניתוח שהיה משבית אותו לתקופה ארוכה הרבה יותר.

שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס יורד מהמגרש כשהוא בוכה, מול שחקן הפועל באר שבע יוג'ין אנסה. דני מרון
ייאלץ לעבור שיקום. עידן נחמיאס/דני מרון

משמעות הדבר שנחמיאס לא יוכל לסייע לקבוצה ביום חמישי באוסטריה במשחק הקונפרנס ליג נגד לאסק לינץ וייעדר גם מהמשחק ביום ראשון במסגרת הליגה נגד הפועל ירושלים. נחמיאס גם היה מועמד להצטרף לסגל נבחרת ישראל למשחקיה בחודש הבא, אולם כעת לא יוכל לעמוד גם לרשות וילי רוטנשטיינר.

בתוך כך, היום גם התראיין בקרואטיה חלוץ הקבוצה סטיפה פריצה, שסיפר על השבועות הראשונים שלו במדים הצהובים ובישראל. פריצה, שכבש את השער הראשון אי פעם במפעל הקונפרנס ליג וגם בניצחון על מכבי חיפה בשבוע שעבר, סיפר: "נגד מכבי חיפה היו 30 אלף צופים, הבקעתי והאווירה הייתה נהדרת. הליגה הישראלית טובה, אפילו שאני יודע שזה שזה לא מה שחושבים בקרואטיה. הגעתי למועדון מצוין ואני מרוצה מאוד. להוציא את דינמו זאגרב, הליגה בישראל היא ברמה של הליגה הקרואטית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. דני מרון
מרוצה בישראל. סטיפה פריצה חוגג בקונפרנס ליג/דני מרון

פריצה, שהגיע למכבי תל אביב אחרי עונה לא קלה בווטפורד האנגלית, הוסיף: "המאמן הראה לי שהוא מאמין בי ונתן לי ביטחון, התחלתי לשחק מיד אחרי שהגעתי ואני מרגיש טוב. יש לי הזדמנות לשחק וזה הדבר הכי חשוב עבור שחקן. אני מרוצה ורק מתפלל שאשאר בריא כדי שאוכל להראות את היכולות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully