וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת מהבצורת: "משתדלים שזה לא יישב בראש"

עודכן לאחרונה: 26.9.2021 / 11:33

העולה החדשה עדיין לא כבשה בליגת העל וכעת מחכים לה שלושה משחקים רצופים נגד הגדולות. במועדון הגיבו בציניות: "מול מכבי תל אביב יהיה קל יותר"

תקציר: הפועל ירושלים - בני סכנין 0:0/ספורט1

גם בתום המחזור הרביעי בליגת העל, הפועל ירושלים נותרה ללא ניצחון ויתרה מכך - ללא שערי זכות, אחרי 0:0 ביתי נגד בני סכנין אתמול (שבת). במועדון בחרו בדרך הומוריסטית להתייחס למצב, כשצייצו בעמוד הטוויטר הרשמי: "ממשיכים בהומאז' להפועל יהוד, 360 דקות ללא שער. בראשון הבא בבלומפילד מול מכבי תל אביב יהיה קל יותר".

אז למרות שהציניות בטוויטר בהחלט משעשעת, הצוות מקצועי מודאג באמת מכך שהקבוצה עוד לא מצאה את הרשת. העולה החדשה צברה עד כה שלוש נקודות, שכולן הגיעו מתוצאות תיקו 0:0, כשרק מאזן שערי החובה הנמוך נותן תקווה לירושלמים לקראת ההמשך.

החל מהמחזור הבא מחכה להפועל ירושלים סדרה של שלושה משחקים קשים מול הקבוצות הגדולות: בעוד שבוע היא תתארח כאמור בבלומפילד אצל מכבי תל אביב, לאחר מכן תחזור לטדי למשחק נגד האלופה מכבי חיפה ואז תפגוש את הפועל באר שבע בטרנר.

"אנחנו משתדלים שזה לא יישב לנו בראש, כי אם נחשוב על זה, לא נבקיע עד סוף העונה", אמר החלוץ עידן שמש בהתייחס לכך שהאדומים-שחורים לא כבשו עדיין העונה: "אנחנו לא מצליחים לכבוש בינתיים, אבל אני מאמין שהגולים יבואו. טיפה יותר ריכוז מול השער וזה יבוא, אנחנו מתקרבים. לפעמים כששחקן מאוד רוצה, זה מתפקשש. אנחנו נלמד מהטעויות שלנו לקראת המשחקים הבאים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל ירושלים וויליאם אגאדה. ברני ארדוב
הפועל ירושלים בבצורת. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

על המשחק הקרוב נגד מחזיקת הגביע הוסיף שמש: "יהיה כיף. אלה המשחקים שבשבילם רצינו להיות בליגת העל. תהיה אווירה טובה, יהיה הרבה קהל, נבוא וניתן את כל מה שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully