וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה נרגעת: "היינו חייבים את הניצחון הזה". מחמאות לחבשי

הניצחון על נוף הגליל הוריד לחץ: "נקווה שהביטחון יחזור". הבלם שהפך לאחד המנהיגים בזמן קצר: "ניצחון מתוק ב-10 שחקנים"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל 0:1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בעירוני קרית שמונה, אחרי ניצחון הבכורה העונה, 0:1 על הפועך נוף הגליל. במועדון דיברו על השבוע על השגת ניצחון בכל מחיר ולמרות שהיריבה גילתה עדיפות, שלוש הנקודות אכן הושגו. "היינו חייבים את הניצחון הזה בשיניים", אמר גורם במועדון, "אנחנו שמחים שלקחנו את הנקודות ומקווים שעכשיו גם הביטחון יחזור לשחקנים ונראה גם יכולת יותר טובה".

למרות שליטה מוחלטת של נוף הגליל במשחק ועל אך העובדה שקרית שמונה שיחקה החל מהדקה ה-65 ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו של איתמר שבירו בכרטיס אדום, הצליחה המארחת לכבוש בפנדל מאוחר בדקה ה-84 והשאירה את כל שלוש הנקודות בביתה.

זיגוס ברטקוס שוער עירוני קרית שמונה. לילך וייס רוזנברג
ברטקוס וקרית שמונה חוגגים אתמול/לילך וייס רוזנברג

הבלם עאיד חבשי, שהציג יכולת טובה במרכז ההגנה, הוא גם זה שכבש את שער הניצחון היקר, לאחר שלקח על עצמו את בעיטת הפנדל החשובה על סף הסיום. חבשי קיבל מחמאות רבות בסיום, גם על השער שכבש וגם על כך שנראה טוב מתחילת העונה, גם במשחקים הפחות מוצלחים של הקבוצה, וכבר עכשיו הפך לאחד המנהיגים בקבוצה.

"אחרי פתיחת עונה פחות טובה, עבדנו קשה כל השבוע והתכוננו מספיק טוב למשחק הזה", אמר חבשי בסיום. "ידענו שאנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות בכוח והכי חשוב שזה מה שעשינו. זה ניצחון גדול, ניצחון מתוק ועוד ב-10 שחקנים, מגיע שאפו גדול לכל השחקנים, לצוות ולמאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully