וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיאס יפתח כמגן ימני נגד אשדוד, קומאן ישתמש בזרגרי ושועה?

הוונצואלי שעלה מהספסל נגד נתניה יוקפץ להרכב בית"ר באצטדיון הי"א (19:30, ספורט 3). הקשר והחלוץ חוזרים לסגל, לא ברור אם ישותפו

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים שאיכזבה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה, תפגוש הערב (ראשון, 19:30, ספורט 3) את מ.ס. אשדוד ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. המאמן ארווין קומאן, שנשמע כעוס מאוד בסיום ההתמודדות נגד נתניה הן בנוגע ליכולת הלא טובה של שחקניו והן בנוגע להתנהלות במועדון, בחן במהלך השבוע מספר הרכבים ונראה שיש לו עדיין התלבטות בכמה עמדות. אורן ביטון ומקסים גרצ'קין תורגלו לסירוגין בעמדת המגן השמאלי, כאשר ג'וסואה מחיאס שנכנס כמחליף נגד נתניה, יפתח כמגן ימני. גם בקישור האחורי בדק המאמן ההולנדי מספר אפשרויות, אולם נראה שבסופו של דבר ימשיך עם אותה שלישייה שפתחה במשחק הקודם, עם תמיר עדי, עומר לקאו ומרקו ינקוביץ'.

מי שיחזור הערב לסגל לאחר כמעט חודשיים של היעדרות הוא הקשר אביאל זרגרי, שהתאושש מפציעה בגבו והתאמן השבוע אימונים מלאי עם הקבוצה. זרגרי יעמוד לרשותו של המאמן קומאן, אם כי לא בטוח שיקבל דקות כבר הערב.

שחקן בית"ר ירושלים ג'וסואה מחיאס מול שחקן מכבי נתניה יובל שדה. ברני ארדוב
הפעם הוא צפוי לפתוח. מחיאס/ברני ארדוב

שחקן נוסף שישוב הערב לסגל הוא החלוץ ירדן שועה, שעבר לפני שבוע וחצי עבירת משמעת באחד האימונים, הושעה מהמשחק נגד נתניה ונקנס על ידי ראשי המועדון. שועה יפתח את המשחק על הספסל ונראה שמעתה והלאה הוא תחת זכוכית מגדלת של המאמן קומאן. כל עבירת משמעת נוספת עשויה להביא לסיום דרכו במועדון. אוראל דגני, ירדן כהן ולירן רוטמן הפצועים ימשיכו להיעדר.

הרכב משוער: איתמר ניצן, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, דוד חוג'ה, אורן ביטון, תמיר עדי, עומר לקאו, ניב זריהן, אדווין ג'אסי, ריצ'מונד בואצ'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully