וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטואה הציל את ריאל: "מזל שיש אותו". פרס: "אמבפה יגיע בקיץ"

הבלגי מנע הפסד לוויאריאל, אך הודה כי ה-0:0 לא מספק את הבלאנקוס: "זו נקודה בטעם מר", וביקר את השופט. הנשיא עבר תאונה קלה ביציאה מהברנבאו, והבטיח לאוהדים: אמבפה בכיס שלנו

שלושה ימים אחרי ששטפה את מאיורקה עם שישייה מהדהדת, ריאל מדריד שמטה אמש (שבת) רצף של ארבעה ניצחונות בליגה הספרדית בתום 0:0 ביתי נגד ויאריאל. לראשונה בעונת 2021/22, הבלאנקוס סיימו משחק מבלי לכבוש וזאת לאחר שישה מחזורים שבהם הבקיעו לא פחות מ-21 מחזורים.

"ריאל מדריד נתקעה מול ויאריאל נהדרת", סיכמו ב"מארקה" 90 דקות שבהן האורחת בצהוב הייתה עדיפה מהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי. מי שמנע ממוליכת הטבלה לרשום הפסד בכורה העונה היה טיבו קורטואה, שסיכל את ההזדמנויות הבולטות של היריבה ושמר על רשת נקייה בפעם ה-100 בקריירה שלו בספרד. בכלל, הבלגי נהנה מתקופה מצוינת ועצר 23 מתוך 27 הבעיטות האחרונות לעבר השער שלו.

"זו נקודה בטעם קצת מר, כי בבית חייבים לנצח", הודה קורטואה בסיום והצטער על כך שריאל לא ניצלה את ההפסד של אתלטיקו מדריד כדי לברוח בפסגה. "אם יריבה ישירה מפסידה, אתה רוצה לצבור שלוש נקודות. ויאריאל קבוצה טובה, לא הצלחנו להביא את האינטנסיביות שהייתה מול מאיורקה והם הגיעו למצבים יותר טובים, אנחנו לא ייצרנו כאלה".

השוער ביקר באופן מרומז גם את השופט חיל מנסאנו, שלטענת קורטואה היה צריך לשרוק לפנדל אחרי עבירה של אלביול על נאצ'ו ברחבה: "כל העולם אומר שהיה פאול, לא יודע אם מחוץ לרחבה או בפנים. לא רוצה להיכנס לזה יותר מדי, אבל אנחנו יודעים איפה הוא שפט בשבוע שעבר והוא גרם שם להמון רעש. הוא נתן לשחק יותר מדי ולא רצה להסתכן", אמר הבלגי ברמיזה על התנהלותו של חיל מנסאנו במפגש בין אתלטיק בילבאו לאתלטיקו מדריד במחזור החמישי.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. GABRIEL BOUYS/AFP, GettyImages
ריאל מדריד נתקעה. קרלו אנצ'לוטי/GettyImages, GABRIEL BOUYS/AFP

אנצ'לוטי, מצדו, טען כי הוא לא ראה פנדל. המאמן האיטלקי, שסיים ב-0:0 בפעם השלישית בלבד כמאמן ריאל מדריד והראשונה בליגה הספרדית, סיכם: "זה לא צעד לאחור, אלא צעד קדימה כי אנחנו ממשיכים בפסגה וזה טוב. אני לא עצוב, כי הקבוצה נלחמה וניסתה לעשות את מה שנדרש כדי לנצח".

עוד הוסיף אנצ'לוטי: "לא עשינו את המשחק הכי טוב העונה. מה שמעניין אותי הוא שהלחץ שלהם הקשה עלינו. קורטואה? מזל גדול שיש לנו שוער כמוהו. גם מיליטאו ואלאבה היו טובים, שמרנו על רשת נקייה ואנחנו ממשיכים הלאה. תיקו נגד ויאריאל זה דבר שיכול לקרות".

הערב המתסכל מבחינתו של נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס נמשך גם אחרי המשחק. ביציאה מהסנטיאגו ברנבאו היה מעורב פרס בתאונת דרכים קלה, ממנה יצא ללא פגע. כמו כן, לפי דיווחים במדריד, הנשיא נשאל על ידי אחד האוהדים מתי קיליאן אמבפה יחתום בקבוצה והשיב בנחרצות: "הוא ישחק אצלנו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully