וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה: "אנחנו עובדים בדרך שלנו, בסוף הכדור ייכנס"

מאמן הפועל ירושלים סופר משחק רביעי בליגת העל ללא שער: "אנחנו מתמודדים יפה". שמש: "כשרוצים מאוד, לפעמים זה מתפקשש"

תקציר: הפועל ירושלים - בני סכנין 0:0/ספורט1

ארבעה מחזורים אל תוך העונה בליגת העל והפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון וגם ללא שער זכות. הקבוצה של זיו אריה נפרדה הערב (שבת) ב-0:0 מבני סכנין בטדי, וזהו התיקו המאופס השלישי העונה של הירושלמים. המארחת יכלה לצאת עם הניצחון, אך שחקניה רשמו מספר החמצות גדולות, כולל אחת מסמרת שיער של וויליאם אגאדה, שבעט לקורה מול שער חשוף בדקה ה-36 לאחר השמטה מוזרה מצד שוער היריבה מחמוד קנדיל.

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר בסיום: "אני רוצה לנצח, עוד יחשבו שאני נהנה מ-0:0. אני אגיד את האמת, המציאות היא מציאות, אנחנו קבוצה צעירה עם הרבה שחקנים שבעונה הראשונה בליגת העל. הם יכולים להתמודד, היינו פה בתצוגה זוועתית ונוראית בדרבי, האמנו לשקרים שאנחנו יותר טובים והיינו רעים. בשלושת המשחקים האחרים התגוננו טוב, יצאנו טוב קדימה, ניסינו לשחק כדורגל והגענו למצבים. אנחנו מתמודדים יפה".

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. ברני ארדוב
עדיין ללא שער זכות בליגת העל. אריה/ברני ארדוב

מאמן ירושלים ניסה לחשוב על פיתרונות לבצורת בשערים: "אנחנו צריכים לייצר יותר מצבים למרות שהיו לנו כמה מצבים. גם נגד חדרה בשבוע שעבר היו לנו הרבה מצבים. יכולנו גם לספוג, אבל נקודה אחרי נקודה. יש לנו עכשיו שלושה משחקים קלים מול מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב ורצינו להגיע אחרי ניצחון. אנחנו עובדים בדרך שלנו ובעיקר מנסים לשפר את המשחק שלנו בשליש הקדמי. אם נגיע למצבים, הכדור ייכנס בסוף. גם מול חדרה הגענו לחמישה או שישה מצבים טובים וזה צריך להספיק. הכדור בסוף ייכנס".

על המשך הדרך: "אנחנו נהנים בליגת העל, המועדון שלנו רצה להגיע הרבה זמן לליגת העל עם כל הכבוד לליגה הלאומית. זה לא קל, אנחנו לא עם תקציב גבוה, אבל עם צעירים. זו עונה ראשונה בליגת העל, גם שלי, ואנחנו צריכים להיות סבלניים. גם בבלומפילד ננסה לשחק כדורגל, לא נשחק מאחורה ונקווה לפוקס. אם השחקנים שלנו רוצים להתמודד בליגת העל, הם צריכים לשחק ברמה הזאת".

חלוץ הפועל ירושלים עידן שמש: "ברגע שאתה מוחלף אין לך השפעה ואתה מנסה לחיות את הדקות האחרונות. הייתי מת להיות במגרש עוד כמה דקות, אבל אין מה לעשות הוחלפתי. אנחנו לא מצליחים לכבוש בינתיים, אני מאמין שהשערים יבואו. אנחנו צריכים קצת יותר ריכוז מול השער. כששחקן רוצה מאוד לפעמים זה מתפקשש. נלמד מהטעויות שלנו ומאמינים שזה יבוא. המשחק מול מכבי תל אביב? זה כיף. תהיה אווירה וניתן את מה שאנחנו יכולים לתת. אנחנו באים לנצח בכל משחק ואנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר".

עוד בוואלה! ספורט

הפועל ירושלים נפרדה ב-0:0 מבני סכנין והיא עדיין ללא שער העונה

לכתבה המלאה
שופט  הכדורגל ארז פפיר עם מאמן בני סכנין שרון מימר. ברני ארדוב
לא מרוצה מכמות המצבים המועטה של קבוצתו. מימר/ברני ארדוב

מאמן סכנין שרון מימר: "יש דברים שהיו טובים ויש דברים שפחות עבדו. מי שרוצה לזלזל בהפועל ירושלים טועה, אין הרבה הבדלים בין הקבוצות. לא היינו חדים מספיק בהתקפה, יכולנו להכריע את המשחק, אבל גם יכולנו להיעקץ. רצינו לקחת שלוש נקודות, אבל בסדר זו עוד נקודה לאוסף. נתקן את זה בשבוע הבא. הפועל ירושלים שיחקה נמוך במחצית הראשונה ולמרות זאת היו לנו שני מצבים טובים. במחצית השנייה הם לחצו קצת יותר גבוה וגם הגענו לשניים או שלושה מצבים, אבל לא הצלחנו לכבוש וזה 0:0".

המאמן המשיך: "המשחק התפתח לשליטה שלנו ומעברים שלהם, איהאב גנאים קיבל צהוב ולא רציתי לסכן אותו. הוא שחקן מוביל וחשוב, הוא ייתן עוד הרבה לקבוצה. אנחנו בסדר עד עכשיו, היינו צריכים להיות עם יותר נקודות כי אנחנו רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה. אנחנו משחקים כדורגל טוב ומגיעים למספיק מצבים, היום לא כבשנו וזה היה בעוכרינו".

על המשך הדרך: "יש פה קבוצה מאוזנת התקפית והגנתית. קשה לשחק נגד קבוצות שמסתגרות. יש משחקים בהם אתה כובש ואז המשחק נפתח ויש גם משחקים כמו שהיה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully