וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה המאמן עם הכי הרבה ניצחונות בתולדות סיטי: "כל כך גאה"

מאמן האלופה שמח לאחר שהשיג את ניצחונו ה-221 בסיטיזנס: "מדובר בציון דרך מרשים". וגם: הנתון המדהים של גבריאל ז'סוס

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר סיטי 1:0/ספורט1

חיוכים וחיבוקים נרשמו בקרב שחקני מנצ'סטר סיטי לאחר הניצחון 0:1 הערב (שבת) על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. בכך, גמלו השחקנים של גווארדיולה לאלופת אירופה שניצחה אותה בגמר ליגת האלופות במאי האחרון. גבריאל ז'סוס כבש את השער היחיד במשחק בדקה 53, ושמר בחיים את הנתון המדהים לפיו בכל משחק שכבש עבור הסיטיזינס - הם לא מפסידים.

בנוסף, הניצחון על הקבוצה של תומאס טוכל, יחד עם הפסדה המפתיע של היריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד לאסטון וילה איפשר לסיטי להשתוות במאזן הנקודות לשתי יריבותיה, ואף לחלוף על פניהן בזכות הפרש שערים עדיף. מנגד, אלופת אירופה המאוכזבת רשמה הפסד ליגה ראשון העונה, וראשון מול מנצ'סטר סיטי לאחר שלושה ניצחונות רצופים בגביע, בליגה ובליגת האלופות.

מעבר לכך, במחזור הנוכחי קרה מה שלא קרה כבר עשור. היום הייתה זו הפעם הראשונה שצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד מפסידות בביתן באותו יום מאז 2011.

התגובות

פפ גווארדיולה השיג את ניצחונו ה-221 כמאמן מנצ'סטר סיטי בכל המסגרות ושבר בכך את השיא הקודם שהיה שייך ללס מקדוואל. "אני כל כך גאה, עשינו את זה ומדובר בציון דרך מרשים", התגאה המאמן הקטלאני. "במהלך התקופה הזו שלנו יחד, אנחנו שמחים יחד וזה נפלא. אנחנו יכולים להפסיד משחקי גמר, אבל אנחנו משחקים באומץ רב וזה עושה אותי גאה - קצת בעצמי ובעיקר במנצ'סטר סיטי".

על גבריאל ז'סוס אמר: "הוא תמיד נותן את כל כולו, אי אפשר לבוא אליו בטענות. בכל משחק הוא רץ עבור חבריו לקבוצה. שחקנים כמוהו עושים אותי מאושר".

על הניצחון אמר פפ: "הבחורים היו יוצאים מן הכלל. באצטדיון הזה, מול היריבה הזו, לעשות את מה שהם עשו - זה גורם לי לגאווה גדולה".

גבריאל ז'סוס עצמו אמר: "אני שמח שכבשתי את שער הניצחון והדבר הכי חשוב שכולם שיחקו כל כך טוב. ניצחנו את המשחק!".

עוד בוואלה! ספורט

מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד נכנעה לאסטון וילה

לכתבה המלאה
גבריאל ז'סוס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
נתון מדהים. גבריאל ז'סוס/רויטרס

התגובות

* גבריאל ז'סוס כבש את שער הפרמיירליג ה-52 שלו במדי מנצ'סטר סיטי, והמשיך את הנתון המדהים לפיו בכל משחק שהוא כובש עבור הסיטיזינס, הם לא מפסידים (41 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-43 משחקים בהם כבש).

* בנוסף, הברזילאי היה מעורב ישירות בשבעה שערים בשבע הפעמים האחרונות שפתח בהרכב מנצ'סטר סיטי בפרמיירליג (שלושה שערים, ארבעה בישולים).

* פיל פודן יצר במשחק היום ארבע הזדמנויות - בדיוק אותה כמות כמו כל שחקני צ'לסי לאורך כל 90 הדקות.

* פפ גווארדיולה השיג את ניצחונות ה-221 בקריירה בכל המסגרות כמאמן מנצ'סטר סיטי ובכך עלה לפסגת המאמנים של המועדון, כשהוא משאיר מאחור את לס מקדוואל (220).

* האלופה ספגה שער אחד בלבד במהלך שישה מחזורים העונה עד כה, הכי מעט שספגה בשלבים אלה של העונה אי פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully