וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון שיחק 71 דקות, שחטאר הביסה 1:4 את ורס

שלושה ימים לפני המפגש עם אינטר, הישראלי פתח בהרכב ברביעייה הביתית. שני בישולים לגידי קאניוק בשביעייה של צ'ונבורי, תיקו לאלי דסה

תקציר: ווילם II - פ.ס.וו איינדהובן 1:2/ספורט1

מנור סולומון שיחק 71 דקות בהרכב שחטאר דונייצק, שניצחה 1:4 בבית את ורס ריבנה במחזור התשיעי בליגה האוקראינית. אחרי שהובילה משער עצמי וספגה שוויון, טטה (55), מרלוס (79 בפנדל) ולאסינה טראורה (86) סידרו לשחטאר ניצחון שהצמיד אותה למוליכה דינמו קייב (משחק חסר) עם 22 נקודות כל אחת.

* אלי דסה פתח בהרכב ויטסה שסיימה ב-1:1 ביתי מול פורטונה סיטארד במחזור השביעי בהולנד ובמאזנה 10 נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* גידי קאניוק בישל פעמיים ב-0:7 של צ'ונבורי במשחק חוץ מול קון קאן יונייטד בליגה התאילנדית. שני הבישולים של הקשר הישראלי היו לברזילאי דנילו מוריו שהבקיע רביעייה. צ'ונבורי עדיין בלתי מנוצחת עם שמונה נקודות אחרי ארבעה מחזורים.

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. Quality Sport Images, GettyImages
ביום שלישי מארח את אינטר בליגת האלופות. מנור סולומון/GettyImages, Quality Sport Images

* אור דסה שיחק 10 דקות כמחליף בהפסדה של ארוקה 2:1 למוריירנסה בליגה הפורטוגלית. קבוצתו עם חמש נקודות אחרי שבעה מחזורים.

* אליאל פרץ (45 דקות) ותאי בריבו (77) פתחו יחד בהרכב וולפסברגר, שלא הצליחה לעצור את המוליכה המושלמת רד בול זלצבורג והפסידה לה 2:0 במחזור התשיעי בליגה האוסטרית.

* השוער אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה, שהפסידה 3:2 בלימסול לאריס ובמאזנה רק שלוש נקודות מתוך תשע אפשריות בליגה הקפריסאית.

* גנצ'לרבירלי, ללא סינטאיהו סלליך שלא היה בסגל, ניצחה 0:1 את בולוספור בליגה השנייה בטורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully