וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון המשכנע, במכבי תל אביב חוששים מהמגמה לפני באיירן

עודכן לאחרונה: 25.9.2021 / 8:02

הצהובים פתחו בצורה חלשה בפעם השלישית ברציפות, ולא רוצים לחזור על כך גם מול הגרמנים בחמישי. מחמאות לריינולדס, סורקין ונאנלי. מסתמן כי הפציעה של זיו לא חמורה, אך הוא בספק לגמר נגד אילת

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב העפילה אתמול (שישי) לגמר גביע ווינר השלישי שלה ברציפות אחרי ניצחון משכנע 65:81 על הפועל ירושלים בחצי הגמר. הקבוצה של יאניס ספרופולוס תפגוש מחר (20:45) בדרייב אין את הפועל אילת במה שיהיה גם משחק ההכנה האחרון לפני פתיחת היורוליג בשבוע הבא נגד באיירן מינכן.

בדיוק כמו ברבע הגמר נגד ראשון לציון, גם הפעם למכבי תל אביב לקח הרבה מאוד זמן להיכנס למשחק. הצהובים פיגרו בהפרש דו ספרתי ברבע הראשון ויכולת הגנתית טובה הצליחה לצמצם פערים עד המחצית. מחצית שנייה נהדרת, אותה ניצחון 25:46, כולל רבע אחרון של 9:25, הפכו לגמרו את התוצאה.

במהלך הרבע הרביעי נפצע יפתח זיו, שקלע 8 נקודות, כולן ברבע המכריע. הגארד חדר לסל ונפל רע מאוד על הקרסול שלו. ההערכה הראשונית היא כי לא מדובר בפציעה חמורה, אך בסבירות גבוהה זיו יחמיץ את משחק הגמר מחר.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס. דני מרון
גיבור הניצחון. ריינולדס/דני מרון

גיבור הניצחון היה ג'יילן ריינולדס. במשחקו הראשון אחרי שנאלץ להחמיץ את רוב ההכנה של הצהובים הצליח הסנטר לרשום 22 נקודות ו-6 ריבאונדים ב-25 דקות משחק כשהוא מאמלל את הגנת הפנים של ירושלים. בקבוצה אופטימיים מאוד שריינולדס ימשוך את היכולת הטובה שלו גם למשחק נגד באיירן מינכן, האקסית שלו מהעונה שעברה, בחמישי הקרוב.

מספר שחקנים נוספים קיבלו שבחים מאנשי הקבוצה. רומן סורקין היה מצוין מהספסל עם 8 נקודות ב-14 דקות והיה נראה חד מאוד. ג'יימס נאנלי אמנם קלע 15 נקודות אבל במועדון היו בעיקר מרוצים מזה שמסר 6 אסיסטים.

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב. דני מרון
יתלבש משחק שני ברציפות? ווילבקין/דני מרון

אך לא הכל ורוד אצל הצהובים. בקבוצה לחוצים מפתיחת המשחק החלשה זה פעם שלישית ברציפות, כולל משחק האימון נגד בני הרצליה. במכבי תל אביב יודעים שיכולת כזאת נגד באיירן בחמישי, והם יכנסו לבור שיהיה קשה לצאת ממנו. בנוסף דרק וויליאמס היה נראה מחוץ לעניינים, ובקבוצה מעריכים שייקח לו קצת זמן כדי להיכנס לקבוצה. גם קינן אוואנס איכזב מאוד אתמול במשחק אנמי עם 2 נקודות ב-19 דקות.

בצוות המקצועי מתלבטים מאוד את מי להלביש להתמודדות נגד הפועל אילת מחר. אם יפתח זיו לא יוכל לשחק, סקוטי ווילבקין יתלבש משחק שני ברציפות. ריינולדס או וויליאמס עשויים לקבל מנוחה, כשאנג'לו קלויארו ואנטה ז'יז'יץ' ישובו לסגל אם יוחלט להוציא אותם מהרוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully