וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ריינולדס: "השמיים הם הגבול עבור מכבי תל אביב"

24.9.2021 / 16:52

מצטיין הניצחון על הפועל ירושלים: "מרגיש שחזרתי הביתה". יפתח זיו ייבדק, יאניס ספרופולוס: "המפתח להצלחה הוא משחק ההגנה". עמיאל על ספסול בנט: "אולי טעיתי"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב אמנם נקלעה לפיגור משמעותי כבר ברבע הראשון נגד הפועל ירושלים, אבל הצליחה להשלים מהפך נפלא במחצית השניה ולנצח 65:81, כל הדרך לגמר גביע ווינר - שם ממתינה הפועל אילת.

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס. דני מרון
22 נקודות בדרך לגמר. ריינולדס/דני מרון

אחד האחראים למהפך הצהוב היה ג'יילן ריינולדס, שהצטיין בצד ההגנתי וגם בהתקפה רשם משחק מצוין בו קלע 22 נקודות. אחרי עונה בבאיירן מינכן, השחקן החדש-ישן בצהוב הודה: "אני אוהב את המדינה הזו, את הקהל הזה ואת האווירה. אני מרגיש שחזרתי הביתה".

ריינולדס גם התייחס לפתיחת העונה של הצהובים ולמהפך בדרך לגמר: "ידענו כמה המשחק הזה חשוב, אנחנו מכירים את ירושלין ויודעים עד כמה קשים המשחקים מולם. נצמדנו לתוכנית המשחק ודברים מתקדמים היטב. אנחנו מתאמנים ומתקדמים מיום ליום והשמיים הם הגבול עבור הקבוצה הזו".

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס שחווה הכנה לא קלה לעונה בלשון המעטה, אמר על המשחק: "זה לא רק הרבע האחרון שבו הצלחנו להרוג את המשחק. ההגנה שלנו במחצית השנייה הייתה טובה, כי הם קלעו בה 25 נקודות לעומת 40 בראשונה. להוציא את הרבע הראשון, שיחקנו טוב בהגנה וזה מה שניצח את המשחק. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת ושחקנים רבים יכולים לקלוע ביום נתון 20-25 נקודות, אבל המפתח שלנו להצלחה הוא משחק ההגנה. הם לא יכלו להמשיך לקלוע באחוזים כאלה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 65:81 ועלתה לגמר גביע ווינר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו. דני מרון
ייבדק עוד היום. יפתח זיו/דני מרון

ספרופולוס גם שיבח את יכולתו של ריינולדס: "אני מאוד מרוצה ממנו. ידענו עד כמה הוא מוכשר והוא שחקן הגנה מצוין. זו רק ההתחלה והוא עוד ישתפר. הגבוהים שלנו שיחקו טוב מאוד, גם רומן שיחק טוב מאוד ועוז נלחם בעמדה 4, גם ג'ייק. יש לנו הרבה אפשרויות ויש לי הרבה פתרונות. זה היה משחק ראשון של דרק. בשבילי הדבר החשוב שיש לי אפשרויות, ושנית כל אחד מהם מוכן ללמוד על איך אנחנו רוצים לשחק. יש לנו שבעה שחקנים חדשים. יכולתי לרשום חלק מהשלושה שלא שיחקו נגד ראשון גם במשחק הקודם. הם עדיין לא מוכנים. הם לא בכושר עוד, לא יכולנו לא לתת להם לשחק, רצינו לנצח את המשחק הזה, אבל ככה אנחנו בונים את הקבוצה שלנו. זה המשחק השלישי שלנו ושלושת השחקנים הללו היו צריכים זמן משחק".

בכל הנוגע ליפתח זיו, שנפגע בקרסול, ירד לטיפולים ולא חזר לפרקט, הוא ייבדק בהמשך הערב ורק אז תתברר חומרת הפציעה.

שחקני הפועל ירושלים אדם אריאל, אנתוני בנט, שון קילפטריק חוגגים. ברני ארדוב
החגיגה הסתיימה מוקדם מדי עבור האדומים. אריאל ושחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

בצד המפסיד, המאמן אורן עמיאל אמר על המהפך הצהוב: "זה שיעור מצוין באיך לשלמור על יציבות, זאת הדרך הכי טובה ללמוד. כמה שהיה לנו קשה, זאת הדרך. יש לנו שחקנים את האיכויות שלהם, אנחנו עדיין בתהליך הלמידה, צריכים ללמוד כל אחד מה הוא אוהב. אף אחד לא אמר שיהיה לנו קל.

על היכולת של אנתוני בנט: אני לא חושב שצריך להתייחס לשחקן ספציפי. יש לנו את המחשבות שלנו על מי שצריך לשחק. אני חושב על הקבוצה באותו הרגע הנתון, כולם עושים טעויות וגם אני חלק מהטעויות. זה מה שחשבתי באותו הרגע לעשות. היו לנו יותר דקות טובות מהמשחקים הקודמים, נפגשנו עם אינטנסיביות שלא נפגשנו עד עכשיו. בחלקים רבים של המשחק התמודדנו עם זה. אני רואה את ההתקדמות שלנו, קשה לראות את זה אחרי המשחק. אני מסתכל על הדברים החיוביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully