וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חדרה: ריימונד אטפלד ייאלץ לבצע שינויים

25.9.2021 / 18:11

המאמן לא יהיה מרוצה מ"שום תוצאה פרט לניצחון" וצריך להתגבר על חסרונם של קונסטנטין וקארצב הפצועים. קורצקי: "מרוצים מאוד ממה שיצרנו כאן" (א', 19:00)

מחזור 4הסתיים26/09/2021
מכבי נתניה
    0
    • (46) גוזלן
    • (90) מרמנטיני
    הפועל חדרה
    תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

    מכבי נתניה

    שתי נקודות בשלושה מחזורים בטח לא מספקות את מכבי נתניה, שתארח מחר את הפועל חדרה במטרה לרשום ניצחון ליגה ראשון העונה. המאמן ריימונד אטפלד, שמקבל בשלב זה גיבוי מוחלט מראשי המועדון, יערוך כמה שינויים בהרכב, בעקבות היעדרותם של עדן קארצב ששבר את כף רגלו ושי קונסטנטין שסובל ממתיחה בשרירי המפשעה. כרם ג'אבר צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני ויובל שדה צפוי לתפוס את מקומו של קארצב בקישור האחורי.

    "תהיה לנו קבוצה שתילחם ותשחק כדורגל טוב", אמר אטפלד לקראת המשחק. "כמו שהראינו במשחק האחרון מול בית"ר ירושלים, שם שיחקנו כדורגל טוב, אבל לא לקחנו את שלוש הנקודות, למרות שהיינו טובים יותר. מחר, אנחנו צריכים לוודא שניקח את שלוש הנקודות. זה דרבי מקומי, לא נהיה מרוצים משום תוצאה חוץ מניצחון וזה לחלוטין מה שאנחנו רוצים לעשות מחר".

    על הכנות הקבוצה: "התאמנו בצורה טובה השבוע לקראת המשחק. אמנם ניצחנו את חדרה בגביע הטוטו, אבל דברים השתנו מאז וזה יהיה מעניין לראות איך הם ישחקו מחר נגדנו. עבורנו, זה חשוב שנמשיך לעבוד ולהתקדם בצורת המשחק, לנצל את ההזדמנויות שניצור לשערים, לשחק בצורה טובה יותר בהגנה ולא לתת ליריב לחזור למשחק".

    יובל שדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    צפוי למלא את מקומו של עדן קארצב. יובל שדה/ברני ארדוב

    הפועל חדרה

    אחרי שלוש תוצאות תיקו - שתיים מחמיאות מול מכבי חיפה והפועל באר שבע לצד אחת מאכזבת מול הפועל ירושלים - הפועל חדרה תנסה להשיג ניצחון ראשון מול מכבי נתניה, במשחק חוץ במגרש שמשמש גם כביתה שלה. צמד הקשרים מקסים פלקושצ'נקו ועומר פדידה ימשיכו להיעדר ובצוות המקצועי משוועים כבר לחזרתם, שכן מדובר בשניים שהיו אמורים להיות עוגנים מרכזיים בקישור.

    "בסך הכול אנחנו מאוד מרוצים ממה שיצרנו כאן", אמר המאמן מנחם קורצקי לקראת ההתמודדות. "נכון שבמשחק האחרון רצינו לנצח וזה לא צלח, אבל אנחנו שואבים הרבה ביטחון, יש לנו קבוצה טובה, קבוצה חזקה ומצפה לנו משחק קשה מול קבוצה שמגיעה עם ציפיות ועם סגל טוב. נגיע מוכנים, התכוננו כמו שצריך ועברנו שבוע טוב של אימונים". המאמן נשאל לגבי סוג המשחק שצפוי להתפתח מחר והשיב: "מי שמכיר את נתניה, יודע שזו קבוצה שאוהבת לשלוט במשחקים, יש לה את השחקנים המתאימים לכך, ונבוא מוכנים לכל תרחיש ואם נצטרך לשלוט במשחק, נשלוט, ואם צריך נהיה קצת יותר צפופים והכול במטרה לבוא ולנצח במשחק".

    "כמו לכל משחק, אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש", הוסיף החלוץ שובל גוזלן. "אחרי שתי תוצאות מצויינות, להוציא תיקו נגד הקבוצות שאני חושב שיסיימו במקומות הראשון והשני בליגה ואז מגיע משחק מול קבוצה שבאה להסתגר מולנו וזה מראה עלינו הרבה. אז היה משחק קצת פחות טוב התקפית, אבל זה אומר עלינו המון שמגיעה קבוצה ומסתגרת כולה באזור ה-16 ויוצאת למתפרצות. יהיה לנו מחר משחק לא קל, מול יריבה קשה ואני מאמין שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר". על כך שמדובר במפגש בין שתי קבוצות לחוצות שטרם ניצחו העונה: "בכדורגל תמיד יש לחץ וזה הכיף במקצוע הזה. אני מבטיח שאם נבוא כמו שהתאמנו כל השבוע, ונגיע מוכנים, אפשר להיות רגועים".

    עוד בוואלה!

    בעקבות השזרוע: הפועל חדרה ומ.ס. אשדוד החליפו ביתיות

    לכתבה המלאה
    שובל גוזלן שחקן הפועל חדרה. רויטרס
    אוהב את הלחץ. שובל גוזלן/רויטרס

    טריוויה

    * הפועל חדרה ניצחה את מכבי נתניה בשני מפגשי העונה הסדירה אשתקד (לצד 2:2 בפלייאוף התחתון), אחרי ניצחון בודד ב-12 העימותים הקודמים בכל המסגרות.

    * בגביע הטוטו בחודש שעבר ניצחה מכבי נתניה 0:2, כך שכל 16 המפגשים מאז העלייה של הפועל חדרה הניבו שערים.

    * מכבי נתניה עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים, כפי שקרה לה בעונת 2018/19. אז היא השיגה ניצחון ראשון רק במחזור החמישי. מבחינת חדרה זו עונה שנייה ברציפות שהיא לא מצליחה לנצח בשלושת המשחקים הראשונים.

    * הפעם היחידה שהיו להפועל חדרה שלוש תוצאות תיקו רצופות מאז שובה לליגה הבכירה, הייתה באוקטובר-נובמבר 2019. האם תעשה תיקו רביעי?

    * שובל גוזלן מחפש את שערו ה-40 בקריירה בליגת העל. אחד מהם היה במדי מכבי נתניה, אבל לרשתה עדיין לא כבש

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 2741

    משחקי המחזור הרביעי

    שבת, 17:45: הפועל ירושלים - בני סכנין (ספורט3)
    שבת, 19:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
    שבת, 20:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט2)
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב

    ראשון, 19:00: מכבי נתניה - הפועל חדרה
    ראשון, 19:30: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים (ספורט3)
    ראשון, 20:15: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully