וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד ממשיכים לנתח את הבצורת של וייסמן: "הוא נואש למצבים"

הרכש היקר בהיסטוריה של ויאדוליד בקושי מאיים על השער. בתקשורת המקומית טוענים: "הבעיה היא לא בו, אלא במשחק ההתקפה"

תקציר: אנדרלכט - גנט 1:1 (טקס לליאור רפאלוב)/ספורט1

בריאל ויאדוליד ממשיכים למצוא פתרון לבעיה החמורה של הקבוצה בחלק הקדמי ובתקשורת המקומית שוב מסמנים את הבעיה: שון וייסמן - שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון - מסוגל לכבוש הרבה מאוד שערים, אבל משחק ההתקפה של הקבוצה מקרטע ולכן הוא לא מגיע למצבים.

העיתונאי צ'נצ'ו אלונסו פרסם בחשבון הטוויטר שלו נתונים חלקיים מהאיומים של חלוצי ליגת המשנה בספרד: עומאר סאדיק מאלמריה, שמוליך את טבלת הכובשים, בעט (או נגח) לכיוון השער כבר 24 פעמים העונה. ברנדון (מלאגה) 19 פעמים, אורוש ג'ורג'ביץ' (ספורטינג חיחון) 16 פעמים, סמואל אובנג (אוביידו) 15 פעמים. שון וייסמן? 6 איומים בלבד עד כה העונה.

ב-eldesmarque ציינו שהשער היחיד של הישראלי העונה, נגד לוגו, גם הגיע מהמצב האמיתי היחיד אליו הגיע: "וייסמן נואש לכדורים מול השער, למצבים שהחברים שלו ייצרו לו. הקושי של הקבוצה לייצר הזדמנויות הוא אחד מכאבי הראש הכי גדולים של המאמן פאצ'טה".

באתר הוסיפו וניתחו: "חוסר היכולת של ויאדוליד למצוא פתרונות יצירתיים דרך הקשרים, גורם לה לקוות שהחלוצים יעשו את העבודה בעצמם. אבל הישראלי מתנשא לגובה של 1.74 מטר ואין לו שום יתרון על פני הבלמים. וייסמן הוא שחקן אפקטיבי, אז מה הפיתרון? לספק לו כדורים ולייצר לו הזדמנויות. הבעיה פה היא לא האיכות של החלוץ, אלא כמות המצבים שהוא מגיע אליהם".

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד. Eric Alonso, GettyImages
מעט מדי בעיטות, מעט מדי מצבים. וייסמן/GettyImages, Eric Alonso

ביום ראשון ויאדוליד ו-וייסמן יארחו את אלקורקון, שמדורגת במקום האחרון בטבלה. הקבוצה הקטנה מפאתי מדריד לא ניצחה את הסגולים-לבנים מאז 2011 ומעולם לא גברה עליהם בחוץ. ויאדוליד הפסידה שלושה משחקי ליגה רצופים ולא כבשה באף אחד מהם, והיא לא תסתפק בפחות משלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully