וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזה יותר, מהיר יותר: פלינקה חושף את המהפך הגופני של לברון

ג'נרל מנג'ר הלייקרס סיפר כי קינג ג'יימס ניצל את הקיץ כדי לעבור שינוי פיזי: "הכושר שלו פנטסטי, הוא מאמין בקבוצה הזאת"

לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק מתאמנים לקראת פתיחת העונה/מתוך הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

לברון ג'יימס נראה רעב ודרוך במיוחד לקראת העונה הקרובה. השבוע פורסם בארצות הברית שקינג ג'יימס ארגן לשחקני הלייקרס מחנה קדם עונה קצר בנפרד מהמחנה המסורתי שיחל בשבוע הבא, במטרה להיכנס לכושר בשלב מוקדם מהרגיל. אבל נראה שבכל הקשור לכושר שלו, לברון עבד לאורך כל הקיץ: לפי ג'נרל מנג'ר הלייקרס רוב פלינקה, ג'יימס ניצל את חודשי הפגרה כדי לעבור מהפך פיזי, ולהגיע לעונה הקרובה רזה במיוחד.

ג'יימס שקל כ-113 ק"ג בעונה שעברה, אבל העונה הציב לעצמו יעד לשמור על משקל נמוך יותר בלפחות 5 ק"ג, במטרה להיות זריז יותר, מהיר יותר ואקספלוסיבי יותר, גם במחיר שיהיה קצת פחות רחב וחזק.

"מה שיוצא דופן בלברון עכשיו זה הכושר הגופני שלו. הוא נמצא במצב פנטסטי, והוא הוריד לא מעט ק"ג בקיץ", סיפר פלינקה. "כולנו יודעים שלברון עוקב אחרי כל אגדות העבר של המשחק ולומד מהם. אני חושב שהוא הגיע לשלב בקריירה שהוא החליט להיות רזה יותר וזריז יותר. בטוח שזה ישפר משמעותית את הכוח המתפרץ שלו ואת המהירות עם ובלי הכדור".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
מגיע אחרת לעונה הזאת. לברון/רויטרס

מדובר בשינוי שנוגד מעט את המגמה הנוכחית, משום ששחקני NBA רבים ניצלו את הקיץ כדי להוסיף ק"ג ומסת שריר. אחד מהם הוא אנתוני דייויס, שטען שגם הוא עבר טרנספורמציה פיזית ויגיע אחרת לעונה הקרובה. כך או כך, ללברון ולדייויס צפויה עבודה לא קלה בלחבר את הלייקרס, שצירפה בפגרה 10 שחקנים חדשים.

פלינקה מספר שלברון "הגיע לעונה הזאת מאוד מאוד דרוך ודבק במטרה. רואים את זה בכל אימון. יש תחושה שהוא סומך על חבריו לקבוצה. כשהוא מסתכל מסביב לחדר ההלבשה ורואה את השמות, או כשהוא נמצא איתם על הפרקט, פשוט אפשר לראות שהוא בוטח בחבר'ה האלה. הוא יודע מה הקבוצה הזו מסוגלת לעשות ולאן היא מסוגלת להגיע אם כולם יהיו מאוחדים".

לברון מפנטז על אליפות חמישית בקריירה ושנייה במדי הלייקרס, למרות ההתחזקות המשמעותית של ברוקלין שמסומנת כפייבוריטית ללכת עד הסוף. "זה בהחלט אפשרי, אבל הכל תלוי בגישה של השחקנים", טוען פליקה. "נכון לעכשיו נראה שהקבוצה מאוחדת סביב רצון ויעדים משותפים. כולם רוצים להפוך את השחקן שלידם לגדול. זה מה שלברון מנסה להטמיע בקבוצה, כי הוא פשוט מאמין בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully