וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגבשת תביעה: דור מיכה ידרוש כ-2 מיליון שקלים ממכבי תל אביב

23.9.2021 / 20:37

לאחר התלבטות ארוכה שנבעה בעיקר מתקוותו לחזור, קשר הפועל באר שבע צפוי לתבוע את מועדון נעוריו בעקבות שחרורו בקיץ שעבר בגין פרשת הקטינות, שגרם לפגיעה כלכלית של מאות אלפי יורו

תקציר: מכבי חיפה מנצחת 6:7 בפנדלים את הפועל באר שבע וזוכה בגביע הטוטו/ספורט1

עומר אצילי כבר הספיק לפגוש את מכבי תל אביב מאז הפרשה הידועה מלפני יותר משנה, בגינה סולק מהמועדון. אבל לדור מיכה תהיה בשבת פגישה ראשונה עם הקבוצה בה גדל, איתה הגיע להישגים אישיים וקבוצתיים ואפילו ענד לא פעם את סרט הקפטן.

זה שבוע לא קל שעובר על מיכה, בלי קשר להתרגשות המיוחדת שהוא חש לקראת המשחק במוצאי שבת בטרנר. מה שעבר אתמול קשר הפועל באר שבע עם החמצת הפנדל המכריע בגמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה הוא דבר שילווה אותו עוד לא מעט זמן, ולא בגלל החטאת הבעיטה עצמה. התפרצות הרגשות נבעה מכל השנה הקשה שחווה: הגירוש ממכבי תל אביב, המעבר הלא פשוט לקפריסין, התקווה שיחזור לקרית שלום ובסופו של דבר הנחיתה בבאר שבע.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
קיווה לחזור וזה לא קרה. דור מיכה/דני מרון

במשך חודשים ארוכים התלבט מיכה אם להגיש תביעה נגד מכבי תל אביב. בקיץ שעבר, בעיצומה של פרשת הקטינות, החליטו במועדון לשחרר אותו ואת אצילי בצורה חד צדדית ולהודיע להם כי אינם יכולים להיות שחקני הקבוצה לאור מה שקרה וכי עליהם למצוא קבוצות חדשות. מיכה, כמו גם אצילי, עזב לקפריסין וחתם באנורתוזיס פמגוסטה, כאשר הוא משתכר הרבה פחות מאשר במכבי תל אביב. מדובר בהפרש של כמה מאות אלפי יורו, וכאמור במשך זמן רב התלבט מיכה אם להגיש תביעה בעניין נגד מועדון נעוריו.

קרוב לוודאי שההתלבטות העיקרית נבעה מהתקווה שהייתה לו לחזור אחרי עונה אחת למדים הצהובים, וזאת בעיקר אחרי שהתיק נסגר מחוסר אשמה וחברו אצילי עבר למכבי חיפה שלא הייתה לה שום בעיה לצרפו. בסופו של דבר מכבי תל אביב לא החזירה את מיכה לשורותיה, ובשבועות האחרונים מתגבשת תביעה של השחקן נגד המועדון, אותה יגיש עורך הדין רועי רוזן שנשכר כדי לטפל בתיק.

התביעה הזו אמורה להיות מוגשת בשבועות הקרובים והסכום צפוי לנוע סביב שני מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully