וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי בעד הסופר ליג: "לא הסבירו את הרעיון כמו שצריך"

כוכב העבר הברזילאי, כיום נשיאה של ויאדוליד, הביע תמיכה במהלכים של פלורנטינו פרס: "זה לא רעיון רע, זה מה שהאוהדים רוצים"

פלורנטינו פרס יושב ראש הסופר ליג המיועד/רויטרס

רעיון הסופר ליג הסעיר את הכדורגל האירופי לפני קצת פחות מחצי שנה, עם אותה הודעה לילית של 12 המועדונים על הקמת מפעל חדש מחוץ לאופ"א. יומיים לאחר מכן החל גל פרישות שבסופו נותרו במיזם רק ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס, אבל בשלושת המועדונים עדיין מאמינים בהיתכנותו ומסתבר שיש גם כוכבי עבר שתומכים בהם.

רונאלדו הבעלים של ויאדוליד עם פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
מצדד בנשיאו לשעבר. רונאלדו עם פלורנטינו פרס/רויטרס

הנה למשל רונאלדו הברזילאי, כוכב העבר של בארסה וריאל וכיום נשיא ויאדוליד, שמגבה את מהלכיו של פלורנטינו פרס וטוען כי "לא מדובר ברעיון רע". אל פנומנו אמר בריאיון ל"דה אתלטיק": "האוהדים רוצים לראות את המשחקים הכי גדולים והכי חשובים. אוהבי כדורגל רוצים לראות את ריאל נגד מילאן או אינטר, או סיטי ופ.ס.ז'. הם רוצים לקבל את המשחקים האלה בלי הצורך להמתין לרבע הגמר או חצי הגמר".

על מחאת האוהדים שהובילה למפנה בגישת המועדונים, בעיקר באנגליה, אמר רונאלדו: "האוהדים היום מאוד מעורבים. ראינו את המחאות באנגליה נגד הסופר ליג, והן הגיעו כנראה כי לא הסבירו מספיק טוב את הרעיון. אני חושב שיש פוטנציאל לפרויקט הזה ובעתיד הקרוב נראה חידושים בעניין. הקבוצות חייבות להיפגש כדי לשפר את המוצר, להציע תנאים טובים יותר ולהציג לקהל את המשחקים הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully