וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: אליפות ישראל הראשונה לבוגרים בהיאבקות חופים

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 16:31

אשקלון תארח את האליפות, שתהווה קריטריון עבור המתחרים באליפות העולמית ביוון בנובמבר: "לאשקלון יש את כל הפוטנציאל להפוך למעצמת ספורט בינלאומית"

אשקלון ממשיכה להיות אבן שואבת לאירועי ספורט ברמה הלאומית: היום, חמישי (23.09) תארח העיר את אליפות ישראל הראשונה לבוגרים בהיאבקות חופים.

האליפות, שתהווה קריטריון עבור המתחרים באליפות העולמית ביוון בחודש נובמבר הקרוב, תתקיים בחוף 'דלילה' בין השעות 17:00-22:00 והיא חלק מפסטיבל אומניות לחימה שכולל גם תחרות קרבות MMA שמפיקה המחלקה לספורט בעיריית אשקלון. בשתי התחרויות משתתפים תושבי אשקלון כאשר בתחרות ההיאבקות הארצית, שנערכת בשיתוף איגוד ההיאבקות בישראל, משתתפים גם מתמודדים, בוגרים ונשים, מכל רחבי הארץ שנרשמו אליה מראש.

תחרות אמנויות לחימה באשקלון. אדי ישראל,
תחרות אמנויות הלחימה בחופי אשקלון/אדי ישראל

כזכור, בחודשים האחרונים קיימה עיריית אשקלון שורה של אירועי ספורט בעיר, בהם אליפות ישראל בספרינט, טריאתלון ומירוץ אשקלון, שמשכו אליהם אלפי ספורטאיות וספורטאים מחוץ לעיר שנהנו מחוויה ספורטיבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמיקום היפה בישראל, לאורכה של רצועת החוף של אשקלון.

ראש העיר, תומר גלאם: "שמחים לארח את אחד מאירועי הספורט המובילים בישראל. לאשקלון יש את כל הפוטנציאל להפוך למעצמת ספורט בינלאומית ואנחנו עושים את הכל כדי להביא אותה לשם. זה יחזק את התיירות בעיר, את הכלכלה המקומית ואת תדמיתה של העיר כעיר המציעה מגוון אפשרויות בילוי, פנאי, אורח חיים בריא, כושר וספורט. בהצלחה לכל המשתתפים בפסטיבל ושהטוב ביותר ינצח".

הכניסה לפסטיבל פתוחה לציבור הרחב ללא תשלום ובהצגת 'תו ירוק'.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully