וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פשיטת הרגל: פאביו קנבארו עזב את גוואנגז'ו אברגרנדה

אחרי כארבע שנים בתפקיד ושתי קדנציות, בלם העבר התבקש לעזוב במטרה לחסוך כסף ולהציל את המועדון. קפטן הקבוצה יחליף אותו כמאמן-שחקן

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - כרונינגן 2:5 (ערן זהבי השווה את שיא הכיבושים של אלון מזרחי)/ספורט1

פאביו קנארו עוזב את גוואנגז'ו אברגרנדה אחרי כמעט ארבע שנים בתפקיד וייתכן שסיים את דרכו בכדורגל הסיני, בו העביר את מרבית קריירת האימון. בלם העבר, שבין השאר זכה עם איטליה בגביע העולם ב-2006, הגיע לסיכום על התרת חוזהו בקבוצה ונראה שיתמקד כעת בניסיונות לקבל משרת אימון ראשונה בכדורגל האירופי.

פאביו קנבארו. Simon Holmes, GettyImages
הפרק שלו בסין הגיע לסיומו? קנבארו/GettyImages, Simon Holmes

קנאברו בן ה-48, שזכה לאמון מגוואנגז'ו אברגרנדה בנובמבר 2014 על אף היותו מאמן טרי וחסר ניסיון, נאלץ כעת לעזוב את התפקיד בעקבות פשיטת הרגל שחווה הקבוצה. ב-2019, כשחזר לקדנציה שנייה בקבוצה, הוא הוביל אותה לזכייה באליפות ושנה קודם לכן לזכייה בגביע, אבל לפי הפרסומים במועדון פנו לממשלה הסינית בבקשה לקבלת סיוע כספי שיציל את הקבוצה. לכן, לא הייתה למנהלי המועדון ברירה אלא לבקש מהמאמן לסיים מיידית את תפקידו בניסיון לקצץ משמעותית בתקציב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאביו קנבארו. Fred Lee, GettyImages
נאלץ לוותר על משכורתו ומשרתו. פאביו קנבארו/GettyImages, Fred Lee

חוזהו של קנבארו אמור היה להסתיים רק בדצמבר 2022, אבל מעתה צפוי להחליפו באברגרנדה מי שהיה קפטן הקבוצה, ז'נג ז'י שיעשה זאת לפחות זמנית וישמש כמאמן-שחקן. כידוע, חברת הנדל"ן אברגרנדה קרסה וגרמה לסחרור לא רק בסין, אלא בעולם כולו בעקבות חובות עתק שצברה - היא למעשה החברה עם החובות הגדולים בעולם.

קנאברו, בנוסף לשתי הקדנציות באברגרנדה, גם היה מאמן נבחרת סין לזמן קצר ב-2019 ובין לבין גם אימן את טיאנג'ין קוואנג'יאן, אותה העלה ליגה וממנה שב לגוואנגז'ו. החל מאוקטובר 2015 ועד פברואר 2016 הוא גם ניסה את מזלו באל נאסר הסעודית, אך שם ניצח שישה משחקים בלבד מתוך 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully