וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה חזר לאימוני בית"ר ירושלים, יכלל בסגל באשדוד?

23.9.2021 / 13:42

החלוץ יספוג קנס ועדיין לא הוחלט אם יהיה בסגל במשחק ביום ראשון אצל נועלת הטבלה. זרגרי חזר להתאמן, ינקוביץ' יהיה כשיר למשחק בעיר הנמל. אוחנה, רוטמן ודגני ממשיכים בתהליך ההחלמה

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ממשיכה באימונים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון הקרוב באצטדיון הי"א. אחרי המשחק החלש נגד מכבי נתניה, בבירה רוצים לחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הקרוב, נגד נועלת הטבלה.

בבית"ר ניצלו את שני האימונים, אתמול והיום גם כדי להכשיר חלק מהשחקנים הפצועים, כאשר הבשורה הכי משמחת הייתה חזרתו לאימונים של אביאל זרגרי. הקשר הצעיר הרגיש טוב במהלך האימון ושותף במרביתו (לאחר מכן עבר לעשות ריצות בצד ביחד עם הצוות הרפואי). אופיר קריאף נעדר מהאימון לאחר שאשתו מור, ילדה השבוע בת בשעה טובה.

גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה מול אביאל זרגרי שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
התאמן והרגיש טוב. זרגרי/דני מרון

הקשר המונטנגרי מרקו ינקוביץ' ערך אימון אישי על מנת להתאושש ולהוריד עומס, אך הוא כשיר לחלוטין למשחק באשדוד. מקס גרצ'קין ערך אימון כמעט מלא, ולבסוף, בהוראת הצוות הרפואי, עבר לאימוני מתיחות וריצות. רועי הרמן, שסובל מרגישות ועמית כהן שנפצע במיניסקוס, עבדו עם הפיזיותרפיסטים מחוץ לאימון.

גם מיכאל אוחנה, לירן רוטמן ואוראל דגני ממשיכים את מאמצי החיזוק שלהם על מנת לחזור מהפציעות מהן הם סובלים. ירדן שועה שב להתאמן אמש בשורות סגל הקבוצה, לאחר שנקבע כי ייקנס על ידי המועדון ויחזור בהדרגה לסגל. במועדון עדיין לא החליטו אם החלוץ ייכלל בסגל ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully