וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מארסיי מת בתאונה אחרי המשחק נגד אנז'ה, שמונה נפצעו

במקביל לארועי האלימות הקשים במגרשים בצרפת בשבועות האחרונים, נרשמה טרגדיה כאשר אוטובוס של אוהדי מארסיי היה מעורב בתאונה קטלנית

מסיבת העיתונאים בה הוצג ליאונל מסי כשחקן פריז סן ז'רמן/רויטרס

החוליגנים מרימים את ראשם בצרפת וראשי הליגה בוחנים אפשרויות כיצד להילחם בתופעה. הערב (חמישי) ייערכו הדיונים המשמעתיים לקבוצות שאוהדיהן התפרעו, אולם במקביל נבחנות אפשרויות שונות במטרה להילחם בארגוני האולטראס שבשבועות האחרונים הפכו את העימותים האלימים ואת הפריצה לכר הדשא לעניין שבשגרה.

אוהדי ניס מתעמתים עם שחקני מארסיי. John Berry, GettyImages
העימות בין אוהדי ניס לשחקני מארסיי/GettyImages, John Berry

המקרה הראשון העונה התרחש במחזור הפתיחה ב-8 באוגוסט, במשחק בין מונפלייה למארסיי. במפגש זה אוהדים אמנם לא פרצו לכר הדשא, אך המשחק הופסק בדקה ה-89 בעקבות השלכת חפצים.

במחזור השלישי שהתקיים ב-22 באוגוסט, נרשמו עימותים אלימים מאוד בין אוהדי ניס למארסיי ומספר שחקני מארסיי אף נפגעו. זכור בעיקר מאותו אירוע שקשר מארסיי דימיטרי פאייה השליך חפץ לעבר הקהל לאחר שנפגע מחפץ שהושלך לעברו - אירוע שהוביל לפריצה לכר הדשא ולמהומת ענק שהסתיימה בפיצוץ המשחק, הפחתת נקודה ממאזנה של ניס וקיום המשחק המחדש בסוף החודש הבא.

עוד בוואלה!

בניס המליצו: חצי שנת מאסר והרחקה מהמגרשים לאוהד שתקף את פאייה

לכתבה המלאה

אוהדי מארסיי פורצים לכר הדשא כדי להתעמת עם אוהדי אנז'ה

בשבת האחרונה, ב-18 בספטמבר, פרצו אוהדי לאנס למגרש בניסיון לתקוף את אוהדי ליל שישבו מאחורי השער ואתמול נרשמו שני ארועים קשים נוספים, כאשר אוהדי אנז'ה ומארסיי התעמתו (אוהדי מארסיי גם פרצו לכר הדשא בניסיון לפגוע באוהדי אנז'ה) ובמפגש בין מונפלייה לבורדו התלוננו אוהדי האורחת על כך שהאוטובוס שלהם הותקף בדרכו לאצטדיון על ידי 50 אוהדי מונפלייה וכתוצאה מכך נפצעו 14 אוהדים.

ללא כל קשר לארועי האלימות הקשים, הלילה גם נרשמה טרגדיה כאשר נודע כי הלך לעולמו אוהד מארסיי ושמונה נוספים נפצעו. לא מדובר באסון שנבע מתקרית אלימה, אלא מתאונה שעשה אוטובוס של אוהדי מארסיי שהיו בדרכם חזרה ממשחק החוץ נגד אנז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully