וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה לקומאן: "פחות דיבורים, יותר עשייה". גם הנרי מועמד?

המתיחות בברצלונה נמשכת. המאמן דרש אמון, הנשיא הגיב במסר: "אמירות מיותרות, הסבלנות שלי יכולה להיגמר". חלוץ העבר על הכוונת?

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:0/ספורט1

המתיחות בין ז'ואן לאפורטה לרונאלד קומאן נמשכת. ברצלונה תתארח הערב (חמישי, 23:00) אצל קאדיס במטרה לחזור לנצח, אבל מתחת לפני השטח הכסא של המאמן מתנדנד, ואיש לא טורח להסתיר זאת.

קומאן אמנם דרש במסיבת העיתונאים אתמול לקראת המשחק "לקבל יותר אמון, על כל המשתמע מכך", אבל לאפורטה רחוק מלהעניק לו את זה, ובמקביל לחיפושים אחר מאמן חדש, מעביר לו בעצמו מסרים באמצעות התקשורת.

"פחות דיבורים, יותר עשייה", אמר הנשיא בעוקצנות כשהתבקש אתמול להגיב לדברים של קומאן במסיבת העיתונאים. "האמירות של קומאן לא היו הכרחיות, לא היה בהן צורך. הוא עדיין המאמן, אבל אין ספק שגם לסבלנות שלי יש תאריך תפוגה. הוא יודע היטב שבברצלונה מאמנים נמדדים גם בתוצאות וגם בסגנון המשחק".

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. LLUIS GENE, GettyImages
הלחץ מורגש היטב. קומאן/GettyImages, LLUIS GENE

ובזמן שהמאמן ההולנדי מרגיש את הכסא מתנדנד, בורסת המועמדים להחליפו על הקווים הולכת ומתרחבת. עד כה הוזכרו שמותיהם של צ'אבי, רוברטו מרטינס, אנטוניו קונטה, פיליפ קוקו ואפילו אנדראה פירלו, אבל לפי "מונדו דפורטיבו", יש מועמד מפתיע נוסף - תיירי הנרי.

חלוץ העבר האגדי ששיחק בקבוצה מ-2007 עד 2010 מתאים לפרופיל שבארסה מחפשת, למרות ניסיונו הדל כמאמן ראשי: לפי "מונדו דפורטיבו", המועמד האידיאלי מבחינת ברצלונה הוא שחקן עבר של המועדון שמכיר את בארסה, כמו צ'אבי או הנרי. הצרפתי אמנם נמצא בעדיפות נמוכה, אבל עדיין על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully