וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוויאדוליד מצאו את הסיבה ל"בלקאאוט של וייסמן". מאמנו בלחץ

הרכש היקר בהיסטוריה בקושי מאיים על השער ובקבוצה מתמקדים בעבודה על משחק ההתקפה. פאצ'טה: "אני לא ישן טוב בלילה"

גו אהד איגלס - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט1

לחץ גדול בריאל ויאדוליד של שון וייסמן. הסגולים-לבנים סומנו כפייבוריטים לעלייה בחזרה לליגה הבכירה בספרד, אבל אחרי שלושה הפסדים רצופים, הם מדורגי במקום ה-15, עם 7 נקודות מ-18 אפשריות.

ויאדוליד כבשה עד כה רק 5 שערים והחלוץ הישראלי שהיה אמור להיאבק על תואר מלך שערי ליגת המשנה, הבקיע רק פעם אחת. וייסמן הוא שחקן הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, אבל הפרשנים טוענים שהוא לא מקבל מספיק עזרה.

ביומיים האחרונים המאמן פאצ'טה שם דגש מיוחד על משחק ההתקפה של ויאדוליד, אחרי שלושה משחקים רצופים ללא כיבוש. מוקדם יותר השבוע כתבו ב-eldesmarque: "הבלקאאוט של שון וייסמן. החלוץ הישראלי מאיים על השער רק פעם במשחק וזה סימפטום של העזרה המעטה שהוא מקבל בחלק הקדמי".

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד. Soccrates Images, GettyImages
הבצורת תישבר ביום ראשון? וייסמן/GettyImages, Soccrates Images

ביום ראשון ויאדוליד ו-וייסמן יארחו את אלקורקון, שמדורגת במקום האחרון בטבלה. הקבוצה הקטנה מפאתי מדריד לא ניצחה את הסגולים-לבנים מאז 2011 ומעולם לא גברה עליהם בחוץ. בויאדוליד כמובן, לא יסתפקו בפחות משלוש נקודות.

המאמן פאצ'טה אמר אמש: "העבודה משפיעה עליי, אני לא ישן טוב. אשתי וילדיי משלמים ביוקר על המקצוע בו בחרתי. אנשים כמוני, מאמנים - זכינו לעסוק במה שאנחנו אוהבים ולהקדיש את עצמנו למשחק, אבל המקצוע הזה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully