וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן מחוץ לנישואין וסביבת עבודה רעילה: נפילת "דריל מורי הבא"

מינסוטה פיטרה במפתיע את הנשיא גרסון רוזאס שהגיע על תקן הבטחה גדולה, וכעת חושפים בארצות הברית את הנסיבות מאחורי הקלעים - כולל סקנדלים והתעמרויות: "הוא לא מי שחשבנו שהוא"

לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק מתאמנים לקראת פתיחת העונה/מתוך הטוויטר של לוס אנג'לס לייקרס

רבים ב-NBA הופתעו למשמע הבשורה שגרסון רוזאס, נשיא מינסוטה טימברוולבס, פוטר שבוע לפני פתיחת האימונים של הקבוצה. כוכב הטימברוולבס קארל אנתוני טאונס אף פרסם זמן קצר לאחר מכן ציוץ משתומם, ובארצות הברית עלו שאלות רבות, הן בנוגע לעיתוי והן בנוגע למהות המהלך, שכן רוזאס נחשב להבטחה גדולה.

אלא שכעת מתבררות הנסיבות מאחורי הקלעים ורוזאס, יד ימינו של דריל מורי ביוסטון במשך שנים ומי שאמור היה להביא בשורת אנליטיקס חדשה לטימברוולבס כשמונה לנשיא המועדון במאי 2019, מוצג באור אחר לחלוטין.

לפי "האתלטיק", הקש ששבר את גב הגמל מבחינת הבעלים גלן טיילור, היה רומן שניהל רוזאס הנשוי עם אחת מהעובדות של הקבוצה. רוזאס ניסה להסתיר את הרומן במשך חודשים ארוכים, אולם לאחר שהשמועה גונבה לאוזניו של טיילור הוא החליט לפטר אותו, אחרי שממילא מעמדו התערער לפני כן.

נשיא מינסוטה טימברוולבס לשעבר גרסון רוסאס. David Berding, GettyImages
הגיע כהבטחה והתברר כבוס מתעמר. גרסון רוזאס/GettyImages, David Berding

בחודשים שקדמו לכך סיפרו במינסוטה על סביבת עבודה "רעילה" שמנהיג רוזאס, כולל התעמרות בעובדים. בין היתר, רוזאס דרש מעוזריו ומאנשיו לעבוד בשעות לא שגרתיות ולאורך זמן רב, מבלי שנתן להם לקחת חלק ולו הקטן ביותר בקבלת ההחלטות.

רוזאס, יליד קולומביה שהיה הלטיני הראשון שמונה לנשיא של קבוצת NBA, אף היה בסכסוך מתמשך עם סאצ'ין גופטה, מי שמונה כעת למחליפו באופן זמני (אם אפשרות למינוי קבוע). בין רוזאס לגופטה היו חילוקי דעות בשלל נושאים, ובשלב מסוים גופטה הודר מקבלת ההחלטות באופן מוחלט משום שביקש לעבור ליוסטון.

"זה קשה, כי רוזאס הוא לא מי שחשבתי שהוא", צוטט באנונימיות אחד מהביא רוזאס בעצמו למינסוטה אחרי שמונה לתפקיד. בכיר אחר במועדון העביר לבעלים מסר כבר לפני כמה שבועות לפיו: "אין סיכוי שנשרוד אם נמשיך לעבוד באווירה הזאת. יותר מדי אנשים מרגישים פשוט אומללים".

היו גם סיבות מקצועיות לפיטורים של רוזאס, שהגיע למינסוטה כשהייתה בשלב התחלתי של בנייה מחדש אבל ב-28 החודשים שלו בקבוצה לא הצליח לשנות את התמונה, או להוכיח שמחכה לטימברוולבס אופק אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully