וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציונים נמוכים לדור פרץ באיטליה: "נותן הכל, אבל לא עושה הבדל"

בארץ המגף הופתעו מההחמצה של קשר ונציה מול מילאן: "יכול היה לקנות את עולמו במקדש של הכדורגל, אבל נכשל בפעולות פשוטות"

מילאן - ונציה 0:2/ספורט1

דור פרץ מתחיל להתרגל למציאות המאתגרת מול הקבוצות האיכותיות של הסרייה A. הקשר בן ה-26 ערך אתמול (רביעי) את הופעת הבכורה שלו בסאן סירו כשונציה התארחה אצל מילאן, וראה את קבוצתו מפסידה 2:0.

פרץ פתח בהרכב, הספיק לרשום החמצה בנגיחה מקרוב בסמוך לירידה להפסקה, והוחלף בדקה ה-53 כשהתוצאה עדיין 0:0. למרות שלא היה על כר הדשא כשונציה ספגה את שני השערים המאוחרים, פרץ קיבל ציונים נמוכים בתקשורת האיטלקית לאחר המשחק.

ב"קוריירה דלה סרה" העניקו לו ציון 5.5, השני הכי נמוך בקבוצה וציינו ש"הוא בזבז את ההזדמנות הכי טובה של ונציה במחצית הראשונה". ב"יורוספורט איטליה" קיבל פרץ ציון 5 ובנימוק נכתב בשורה קצרה: "הוא שחקן נחוש, אבל לא הצליח גם בפעולות הפשוטות מול האיכות של קשרי מילאן".

דור פרץ ונציה, בראהים דיאס, מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
טבילת אש לא קלה. פרץ אתמול/GettyImages, Marco Luzzani

ב"טוטו מרקאטו" גם הסתפקו בציון 5.5 לקשר הישראלי וציינו לרעה את ההחמצה שלו בדקות הסיום של המחצית הראשונה. "הוא יכול היה לכבוש את השער הראשון שלו באיטליה דווקא במקדש של הכדורגל, אבל פספס הזדמנות גדולה מקרוב. הוא אמנם נותן הכל על המגרש, אבל זה לא מספיק כדי לעשות את ההבדל".

מאמן ונציה פאולו זאנטי דווקא שיבח את שחקניו בסיום ואמר ש"הקשינו על מילאן במשחק חוץ קשה וזה לא מובן מאליו. אין לי טענות לשחקנים, כי הם נתנו 100 אחוז מעצמם במשחק הזה. היינו קצת חסרי מזל, כי יכולנו לכבוש במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully