וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הווינריות חזרה, הדיכאון חלף: "מכבי חיפה עברה שינוי עם בכר"

23.9.2021 / 6:22

הירוקים סופרים תואר שלישי בארבעה חודשים ומרגישים ש"אנחנו שוב מועדון הישגי", יודעים שהחגיגה תשכיח את הדכדוך אחרי ההפסד למכבי תל אביב ומרוצים מחלוקת הכוחות: "ככה חדר ההלבשה יהיה בריא באמת". רשויות המס יאפשרו את החתמת עומרי אלטמן?

תקציר: מכבי חיפה מנצחת 6:7 בפנדלים את הפועל באר שבע וזוכה בגביע הטוטו/ספורט1

סיפוק רב במכבי חיפה אחרי הניצחון אמש (רביעי) על הפועל באר שבע והזכייה בגביע הטוטו. השחקנים חגגו זמן רב על כר הדשא והמשיכו לשיר ולרקוד בחדר ההלבשה. מי שחשב שזה רק גביע הטוטו, הבין בסיום עד כמה תואר זה תואר ראוי ולראיה 7,000 האוהדים של הקבוצה שהגיעו לנתניה ודחפו את הקבוצה לחזרה למשחק אחרי הפיגור במחצית הראשונה. "זה תואר שלישי בארבעה חודשים", התמוגגו אמש במועדון. "עד לא מזמן מכבי חיפה איבדה תואר אחרי תואר והנה יש אליפות, אלוף האלופים וגביע הטוטו בארבעה חודשים. המועדון הוא שוב מועדון של ווינרים. מועדון של הישגים והישגיות. זה השינוי הגדול מאז שברק בכר והצוות שלו לקחו את הקבוצה".

במכבי חיפה שמחו אמש גם מעבר לזכייה עצמה. היה חשוב לכולם לעבור מתוגת ההפסד למכבי תל אביב בשבת שעברה לניצחון על הפועל באר שבע. השחקנים דיברו בינם לבין עצמם בהפסקה לקראת כניסת עומר אצילי ודולב חזיזה, שביכולתם לחזור למשחק אחרי שהפועל באר שבע הובילה. "הרווחנו המון דברים במשחק הזה", העידו אמש במכבי חיפה. "החלפנו את כל האווירה המדוכדכת שהייתה אחרי ההפסד למכבי תל אביב. זכינו בתואר. ניצחנו את הפועל באר שבע שבנתה קבוצה להתמודד על האליפות. ולא פחות חשוב - חילקנו את הכוחות בין הרבה שחקנים, כי מה לעשות שיש לנו התמודדות בכמה מפעלים במקביל".

שחקני מכבי חיפה חוגגים זכייה בגביע הטוטו. ברני ארדוב
רווח כפול ומכופל. חיפה חוגגת/ברני ארדוב

בנוסף לכך היה חשוב למאמן ברק בכר לשתף עוד שחקנים כי הוא מרגיש שאחת הדרכים שלו להוביל את מכבי חיפה לאליפות נוספת היא דרך ניהול הסגל הגדול וזאת גם באמצעות שיתוף השחקנים במשחקים חשובים. "כדי שיהיה חדר הלבשה בריא באמת, צריך לתת דקות גם למחליפים ולכן שיחקו טואטחה ומאור לוי ושון גולדברג", אמרו אמש במועדון.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב לפני דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
חיפה עדיין לא הרימה ידיים. אלטמן מול חזיזה/לילך וייס רוזנברג

באשר לעמרי אלטמן, ימשיכו במועדון לנסות למצוא את הדרך מול רשויות המס כדי להפחית בהוצאות וזאת על מנת שההחתמה של אלטמן לא תפגע בקריטריונים בהם צריך לעמוד כדי לא להחזיר חלק מרשת הביטחון שהקבוצה קיבלה בעונה שעברה. ברק בכר רוצה את אלטמן, אבל מכבי חיפה תצרפו רק אם יהיו בידיה את כל הנתונים הכספיים ואת האישורים שהיא לא תיפגע כלכלית מצירופו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully