וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו את אריק אלפסי בדרכו האחרונה: "הלב מרוסק"

עודכן לאחרונה: 22.9.2021 / 16:54

מאמן הכדורסל המוערך הלך לעולמו בגיל 49 אחרי מאבק במחלת הקורונה. בתו הגדולה ספדה: "ברגע שהלכת הלב שלי מרוסק לחתיכות. אבא שלי היה האיש הכי טהור בעולם"

מאות בני אדם הגיעו היום (רביעי) ללוות את אריק אלפסי בדרכו האחרונה. מאמן הכדורסל הלך לעולמו הלילה אחרי מאבק במחלת הקורונה ועל עולם הספורט הישראלי ועולם הכדורסל בפרט, נפל אבל כבד. הוא נטמן בבית העלמין במושב אביחיל שבעמק חפר.

ליאור אלפסי, בתו הגדולה של המאמן המנוח, ספדה: "אני מנסה למצוא את המילים המתאימות, אבל אני מבולבלת. שמישהו יעיר אותי מהחלום, שיגיד לי שזה לא אמיתי. אני מבטיחה לך שאני אהיה חזקה ואשמור על כולם. שיקרת לי שאמרת שתצא מפה כדי שלא אפחד, ברגע שהלכת הלב שלי מרוסק לחתיכות. אבא שלי היה האיש הכי טהור בעולם. היית האבא הכי טוב שיכולתי לבקש".

שי סגלוביץ', שהיה עוזרו של אלפסי במשך שנים: "אריק, את מה שהיה לי להגיד לך זכיתי לומר לך אתמול בלילה. במהלך הנסיעה הנוראית למחלקה הארורה ניסיתי לחשב את הזמן שהיינו ביחד. התחלנו את המסע כמאמן ושחקן, ואז כמאמן ועוזר מאמן, ואחרי זה כחברים בנפש ואחים. צחקו שאנחנו בעל ואישה - מאחורי כל צחוק יש אמת. זכיתי להיות לצידך כל השנים האלה, לספוג מתוך תוכי את דרכך המיוחדת. היית שותף לכל החלטה בחיים שלי. סליחה אם פגעתי בך במודע או לא במודע. אתה רק עשית למען כולם. תשמור עליי ותשמור עלינו מלמעלה, אוהב אותך אחי".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
אריק אלפסי ז"ל/אדריאן הרבשטיין
בתו הגדולה של אריק אלפסי, ליאור אלפסי בהלוויית אביה. אודי ציטיאט
בתו אל אלפסי, ליאור/אודי ציטיאט
שי סגלוביץ', הלוויית אריק אלפסי. אודי ציטיאט
שי סגלוביץ', שהלך דרך ארוכה מאוד עם אלפסי/אודי ציטיאט
ליאור אליהו, הלוויית אריק אלפסי. אודי ציטיאט
ליאור אליהו/אודי ציטיאט
עודד קטש, הלוויית אריק אלפסי. אודי ציטיאט
עודד קטש/אודי ציטיאט
עמית תמיר, הלוויית אריק אלפסי. אודי ציטיאט
עמית תמיר/אודי ציטיאט
מאמני הכדורסל פיני גרשון, רני כהנא. אודי ציטיאט
פיני גרשון ורני כהנא/אודי ציטיאט
מאיר טפירו מנהל מקצועי של עירוני נס ציונה עם עידו קוז'יקרו, שמעון אמסלם. אודי ציטיאט
מאיר טפירו, עידו קוז'יקרו ושמעון אמסלם/אודי ציטיאט
ארז אדלשטיין מאמן כדורסל. אודי ציטיאט
ארז אדלשטיין/אודי ציטיאט
שרון דרוקר מאמן כדורסל עם עופר ברקוביץ' מאמן כדורסל. אודי ציטיאט
שרון דרוקר ועופר ברקוביץ'/אודי ציטיאט
רועי חגאי מאמן כדורסל. אודי ציטיאט
רועי חגאי/אודי ציטיאט
איגור נסטרנקו שחקן הפועל חיפה עם מתן סימנטוב. אודי ציטיאט
איגור נסטרנקו עם מתן סימנטוב/אודי ציטיאט

אלפסי (49) פרץ כמאמן נוער כשהוביל את מכבי נתניה לזכייה בגביע המדינה ובאליפות. הוא אף הוביל את תיכון שרת לזכייה באליפות בתי הספר התיכונים. לליגת העל הוא הגיע לאחר שהיה עוזרו של עופר ברקוביץ' באשקלון והאחרון התפטר, כך שבשנת 2008 קיבל את הקבוצה לחצי עונה. לאחר אותה עונה שב לאליצור נתניה, הוביל אותה לליגת העל עם עונה ללא הפסדים בלאומית והגיע עם הקבוצה עד לחצי גמר הפיינל פור וגמר גביע המדינה.

בשנת 2011 עבר לאליצור אשקלון, ובמקביל מונה לעוזרו של אריק שיבק בנבחרת ישראל. אחרי העונה באשקלון נותר עונה אחת בחוץ, אימן את נבחרת הנוער באליפות אירופה דרג ב', ובמהלך עונת 2013/14 קיבל את מכבי אשדוד, אך לא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. בקיץ 2015 חזר לליגת העל ומונה למאמן עירוני נהריה, אותה הוביל בשתי קדנציות לרבע גמר היורופקאפ, השתתפות בליגת האלופות של פיב"א, ומקום רביעי בליגת העל, כשהוא אף זוכה בתואר מאמן העונה בליגת העל.

בקיץ 2019 קיבל את תפקידו האחרון בליגה הראשונה כמאמן הפועל אילת. במהלך העונה שעברה נקרא לאליצור אשקלון כדי לנסות ולעזור לקבוצה לעלות לליגת העל, אך הפסיד בסדרת העלייה דווקא לנתניה, אותה אימן במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully