וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי משחק הכי מעט מאז פאלרמו, ביקורת על החילופים של מאמנו

בהולנד מתקשים להבין את הירידה הדרסטית בדקות המשחק של כוכבי איינדהובן: "כאילו שני משחקים מלאים בשבוע יגרמו להם להתפרק"

פ.ס.וו - פיינורד 4:0/ספורט1

אחרי פתיחת עונה יוצאת מן הכלל של פ.ס.וו איינדהובן, הקבוצה החלה לחרוק מעט וכעת המאמן רוג'ר שמידט סופג ביקורת. עיקר החיצים שמופנים למאמן בימים האחרונים נוגעים לרוטציה שלו.

אף אחד מהשחקנים של הקבוצה בחלק הקדמי לא מגיע לממוצע של יותר מ-76 דקות משחק העונה. עבור ערן זהבי למשל, מדובר בירידה דרסטית ומאז שהקבוצה סיימה את דרכה במוקדמות ליגת האלופות, הוא שיחק רק פעם אחת יותר מ-63 דקות.

ממוצע הדקות למשחק של זהבי העונה עומד על 68, כאשר בעונה שעברה הוא שיחק 78 דקות בממוצע למשחק. בסין הוא התקרב ל-90 וכמובן שגם במכבי תל אביב הממוצע העונתי שלו עמד בדרך כלל על יותר מ-80 דקות למשחק. למעשה זה ממוצע הדקות הכי נמוך של זהבי מאז שלבש את מדי פאלרמו לפני כמעט עשור.

הערב (רביעי, 19:45, ספורט1) איינדהובן תתארח אצל גו אהד איגלס החלשה וזהבי יקווה לא רק לכבוש, אלא גם לקבל דקות משחק יותר משמעותיות מהמאמן שלו. ולא רק הוא, אלא גם שאר שחקני המפתח בחלק הקדמי.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, מוחלף. Soccrates Images, GettyImages
זהבי מוחלף. בתקופה האחרונה זה הפך להרגל/GettyImages, Soccrates Images

פובליציסט הספורט, סיורד מוסו, כתב היום טור עוקצני: "כשרומאריו שיחק באיינדהובן, תמיד אמרו עליו שהוא 'קצת עייף'. הרי תמיד ראו אותו בלילות במועדוני לילה, שלוב ידיים עם שתי נשים. לפעמים הוא היה לוקח טיסה לברזיל, חוגג שם כמה ימים, משחק קטרגל עם חברים ואז חוזר לאימונים כאילו כלום.

"לעתים קרובות רומאריו לא היה משלים משחקים מלאים, אבל ב-109 הופעות במדי פ.ס.וו, הוא עדיין שיחק 8,926 דקות. זה ממוצע של 82 דקות למשחק. באופן מוזר למדי, זה יותר מנוני מדואקה (62 דקות למשחק), מריו גצה (76), ערן זהבי (68), קודי גאקפו (69 ומרקו ואן חינקל (64) בעונה הנוכחית. ואנחנו מדברים על 30 שנה מאוחר יותר, כשהכדורגל הרבה יותר מפותח והשחקנים הרבה יותר בכושר ומתאוששים הרבה יותר מהר"

מוסו המשיך: "איך יכול להיות שכדורגלנים מקצוענים, ששומרים על אורח חיים ספורטיבי, על תזונה נכונה, שמתאמנים באופן תדיר, משחקים כ-70 דקות בלבד? המאמן שמידט אומר שהוא מבצע חילופים רק בגלל עייפות ועומס, אבל האוהדים של איינדהובן משתגעים. במקרה של ואן חינקל זה הגיוני אחרי כל הפציעות שהוא עבר. אבל האחרים? כמעט אף אחד מהם לא שיחק ביורו בקיץ האחרון, הם לא טסים למשחקי נבחרות בדרום אמריקה, ומועדוני הלילה האהובים על רומאריו נסגרו כבר לפני שנים".

מוסו סיכם בסרקזם: "משמידט זה נשמע כאילו השחקנים של פ.ס.וו איינדהובן הם שבירים, כאילו אם הם ישחקו שני משחקים מלאים בשבוע ישברו להם הרגליים או יתפרקו. מאז רומאריו לא היו באיינדהובן שחקנים כל כך עייפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully