וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור תל אביב חתמה על הסכם חסות ראשי עם חברת פרסום

העולה החדשה לליגת העל בכדורסל נשים תזכה לתמיכה מ"ויראלי", בתמורה לשינוי שם הקבוצה והופעת לוגו החברה על התלבושת. המאמנת דניאלה ראובן: "תחושה של שותפות מלאה"

קבוצת הנשים בכדורסל של אליצור תל אביב, העולה החדשה לליגת העל לנשים, חתמה היום (רביעי) על הסכם חסות ראשית עם חברת הפרסום "ויראלי", אחת מחברות הפרסום המובילות בישראל בעולמות הדיגיטל. כחלק מההסכם, שמה של הקבוצה שונה לאליצור "ויראלי" תל אביב ולוגו החברה יתנוסס על מדי המשחק.

יוסף זילברברג ודניאלה ראובן. באדיבות אליצור תל אביב,
"תחושה של שותפות מלאה ואמיתית". זילברברג וראובן/באדיבות אליצור תל אביב

יוסף זילברברג, הבעלים והמנכ"ל של ויראלי אמר בהתרגשות לאחר חתימת ההסכם: "בעולם השיווק והפרסום, החתירה הקבועה ליעדים מדידים והדיוק בקליעה למטרה, יוצרים חיבור טבעי עם עולם הספורט ההישגי. אליצור ויראלי תל אביב היא אחת מקבוצות הכדורסל המוערכות בהובלת דניאלה ראובן, מאמנת נחושה וערכית שעבורה ההתמדה, העוצמה והאיכות שנשים מביאות איתן לכל תחומי החיים מהווים ערך עליון. ויראלי שמחה להעניק חסות ראשית לקבוצה האדירה הזו שנותנת השראה לכולנו".

דניאלה ראובן, מאמנת הקבוצה אמרה לאחר החתימה: "אני שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם ויראלי - חברת הפרסום המובילה בתחומה בישראל. כבר בשיחה הראשונה עם יוסף זילברברג, מנכ"ל החברה, הרגשתי חיבור אמיתי וכי יש הלימה מוחלטת בין ערכי הקבוצה לערכים בהם מאמינה החברה. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה יהיה פורה לשני הצדדים ואין מאושרת ממני לפתוח את עונת המשחקים בעוד כשלושה שבועות בתחושה של שותפות מלאה ואמיתית".

באליצור ויראלי תל אביב חתומות בין השאר ירדן דנן, רוני זהות, נוי לפושניאנסקי וגל שקורי, כשלצדן ישחקו הזרות דיג'ונאי קרינגטון מקבוצת הקונטיקט סאן מה-WNBA והקלעית קיארה לזלי שנבחרה בבחירה ה-10 בדראפט ה-WNBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully