וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי מוח, וגם ביצים". התשובה של באלוטלי הסעירה את טורקיה

צפו בגולאסו ובהתגרות. האיטלקי לא שכח שסרג'ן יאלצ'ין כינה אותו "חסר מוח" ב-2013. מאמן בשיקטאש: "מצביע על האישיות שלו"

מריו באלוטלי כובש גולאסו ומתגרה בסרג'ן יאלצ'ין/ספורט1

10 שנים ארוכות המתין מריו באלוטלי, עד שסיפק תשובה לסרג'ן יאלצ'ין. מ-2013 ועד אתמול (שלישי) בערב חיכה וחיכה.

תחילתו של הסיפור בקיץ 2011, אז מנצ'סטר סיטי ערכה משחק ידידות נגד לוס אנג'לס גלאקסי האמריקאית. באלוטלי לבש אז את מדי הקבוצה האנגלית ובדקה ה-29, כשסיטי מוליכה 0:1, הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער היריב. במקום לבעוט לשער בפשטות, באלוטלי ניסה תרגיל מגוחך שכלל סיבוב ובעיטת עקב החוצה.

רוברטו מאנצ'יני רתח והחליף את החלוץ באופן מיידי, והביצוע המזלזל והכושל הפך ויראלי. באלוטלי אגב, טען שנים לאחר מכן ש"הייתי בטוח שאני בנבדל וגם שמעתי שריקה".

שנתיים לאחר מכן, יאלצ'ין - אז פרשן טלוויזיה - נדרש לסוגיית באלוטלי בתכנית בטורקיה. הוא נזכר באותו ביצוע של החלוץ, כינה אותו "חסר מוח" והוסיף ש"אם אני הייתי מאנצ'יני, הייתי מעיף אותו מהקבוצה בגלל המהלך הזה".

התשובה של באלוטלי ליאלצ'ין

אתמול בשיקטאש אותה מאמן יאלצ'ין, אירחה את אדאנה דמירספור של באלוטלי ועלתה ליתרון 0:3 בדקה ה-52. באותו שלב אף אחד לא האמין שקבוצת הפאר מאיסטנבול תשמוט נקודות, אבל לאיטלקי וחבריו היו תכניות משלהם. מתיאס ורגאס צימק ל-3:1 בדקה ה-60, באלוטלי עצמו הוסיף בדקה ה-79 ועמוק בתוספת הזמן, בריט אסומבלונגה קבע 3:3.

אחרי שבאלוטלי צימק ל-3:2 בבעיטה אדירה מכ-22 מטרים, הוא פנה לכיוון הספסל של בשיקטאש, הצביע עם שתי אצבעות על הראש (משמע "יש לי מוח") והצביע על יאלצ'ין. בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב אחרי המשחק: "יש לנו מוח ויש לנו גם ביצים ולב. לב מאוד גדול, ואנחנו גאים בזה".

האקט של באלוטלי הצית אש בטורקיה ונשיא אדאנה דמירספור אמר: "הלוואי שזה לא היה קורה. לא המילים שבחר סרג'ן יאלצ'ין לפני שמונה שנים ולא מה שבאלוטלי עשה היום".

יאלצ'ין עצמו אמר: "זו הפעם הראשונה שאני רואה ששחקן כדורגל עושה דבר כזה למאמן. אני לא מבין למה, אולי זה בגלל שלא רצינו אותו בבשיקטאש בשנה שעברה. בכל מקרה, זה מצביע על האישיות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully