וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ומנצ'סטר סיטי דילגו לשמינית גמר גביע הליגה

המייטי רדס הביסו 0:3 בחוץ על נוריץ', מינאמינו ואוריגי כבשו. האלופה מחצה 1:6 את וויקומב מהליגה השלישית. אברטון הודחה בפנדלים. שביעייה לברנטפורד

תקציר: מנצ'סטר סיטי - וויקומב 1:6/ספורט 1

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה האנגלי שוחקו הערב (שלישי), כאשר חלק מקבוצות הפרמיירליג התקשו, אך לא האלופה מנצ'סטר סיטי שהביסה 1:4 על וויקומב מהליגה השלישית. ליברפול גם עלתה בלי יותר מידי בעיות כאשר ניצחה בקלילות 0:3 בחוץ את נוריץ'. ווטפורד הופתעה על ידי סטוק מליגת המשנה, שניצחה 1:3 בחוץ ועלתה על חשבון הקבוצה מהפרמיירליג. ברנטפורד מחצה 0:7 את אולדהאם מהליגה הרביעית.

אברטון וסאות'המפטון לעומת זאת הסתבכו כאשר שתיהן נגררו לפנדלים על ידי יריבות מליגת המשנה. הטופיז לא הצליחו להכריע את ק.פ.ר בתום 90 דקות והודחו בתום בעיטות הכרעה מהנקודה. הקבוצה של רלף האזנהוטל הצליחה יותר והצליחה לנצח בפנדלים את שפילד יונייטד מליגת המשנה. גם לידס נגררה לדו קרב מהנקודה בתום 0:0 מפולהאם אך הצליחה לצאת עם ידה על העליונה כשניצחה 5:6 בפנדלים.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם קווין דה בראונה. רויטרס
האלופה לא הסתבכה. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - וויקומב 1:6

בדקה ה-22 שרר הלם באתיחאד כאשר ברנדון הנלן העלה את האורחת הצנועה ליתרון. שבע דקות לאחר מכן עשה קווין דה בראונה סדר כאשר השווה מבישול של פיל פודן. ריאד מחרז (43) קבע מהפך ובישל למבשל השער הראשון פיל פודן את השלישי דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. במחצית השנייה הוסיף פראן טורס עוד אחד (71), ריאד מחרז השלים צמד (84), כאשר קול פאלמר בן ה-19 חתם את התוצאה. המארחת בשמינית הגמר עם שישייה קלילה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טאקומי מינאמינו שחקן ליברפול חוגג שער. רויטרס
ליברפול בשמינית. מינאמינו חוגג/רויטרס

נוריץ' - ליברפול 3:0

המייטי רדס חזרו לאצטדיון בו ניצחו במחזור פתיחת העונה בליגה, ושוב לא התקשו מול העולה החדשה לפרמיירליג. המאמן יורגן קלופ עלה בהרכב משני, כאשר טאקומי מינאמינו ודיבוק אוריגי קיבלו הזדמנות בחוד ההתקפה וניצלו זאת היטב. אוריגי בישל את הראשון ליפני כבר בדקה ה-4. המארחת יכלה להשוות בדקה ה-42 כאשר קיבלה פנדל, אך קריסטוס צוליס היווני החמיץ מהנקודה הלבנה.

במחצית השנייה כבש מבשל השער הראשון אוריגי שער משלו לאחר בישול של קונסטנטינוס צימיקאס. מינאמינו השלים צמד בדקה ה-80 ושלח את ליברפול בגדול לשמינית הגמר.

צפו בליברפול מנצחת את נוריץ'

תקציר: נוריץ' - ליברפול 3:0/ספורט1
שחקן ק.פ.ר סטיבן דיוק-מקנה מול שחקן אברטון לוקא דין. Ryan Pierse, GettyImages
אברטון הסתבכה והודחה. לוקא דין מול סטיבן דיוק-מקנה/GettyImages, Ryan Pierse

ק.פ.ר - אברטון 2:2 (ק.פ.ר עלתה לאחר 7:8 בפנדלים)

הטופיז הסתבכו מול היריבה מבטן ליגת המשנה באנגליה ונקלעה לפיגור בדקה ה-18 כאשר צ'רלי אוסטין כבש את הראשון. לוקא דין השווה עבור האורחת מהפרמיירליג, אך אוסטין השלים צמד בדקה ה-34 והוריד את חבריו ביתרון להפסקת המחצית. אנדרוס טאונסנד השווה שתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, אך אברטון לא הצליחה להשיג את שער הניצחון והמשחק נגרר לבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה.

בדו קרב עצמו הבקיעו שתי הקבוצות את שבע הבעיטות הראשונות, אך טום דייויס החטיא את הבעיטה השמינית של אברטון, כאשר ג'ימי דאן האירי כבש עבור המארחת ושלח אותה לשמינית הגמר.

צפו בלידס מדיחה את פולהאם אחרי דו קרב פנדלים מותח

תקציר: פולהאם - לידס 0:0 (6:5 בפנדלים)/ספורט1

תוצאות נוספות:

שפילד יונייטד - סאות'המפטון 2:2 (2:4 לסאות'המפטון בפנדלים)

פולהאם - לידס 0:0 (5:6 ללידס בפנדלים)

ברנטפורד - אולדהאם 0:7

ווטפורד - סטוק 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully