וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות סרטון בפייסבוק: אדם הואשם בתקיפת שחקני נבחרת אנגליה

בממלכה פורסם כי הליך פלילי נפתח נגד אזרח בריטי שהטיח קללות גזעניות ברשת החברתית כלפי מחמיצי הפנדלים בגמר היורו, סאנצ'ו, רשפורד וסאקה

תקציר גמר היורו: איטליה גוברת 2:3 על אנגליה בפנדלים וזוכה בטורניר, אחרי 1:1 בתום 120 דקות/ספורט1

הליך פלילי נפתח היום (שלישי) נגד אזרח בריטי בן 49 בשם בראד פרטי, כך דווח ב"דיילי מייל", בשל מתקפה גזענית שלו כלפי בוקאיו סאקה, מרכוס רשפורד וג'יידון סאנצ'ו ברשת החברתית, לאחר שהשלושה החמיצו פנדלים בגמר היורו האחרון, נגד איטליה באצטדיון וומבלי.

מה שהוביל לאישומים נגד פרטי היה סרטון הפייסבוק שבו תיעד את עצמו כשפניו צבועות בצבעי דגל אנגליה והוא מטיח קללות גזעניות נגד שלושת הכדורגלנים. הנאשם שיגר שורה של עלבונות כלפי סאקה, רשפורד וסאנצ'ו ולאחר מכן צעק: "הם דפקו לנו את זה!". הסרטון הפך לוויראלי ועורר סערה תקשורתית ברשתות החברתיות בשל חומרת דבריו של פרטי, שמאז מחק את חשבון הפייסבוק שלו.

בוקאיו סאקה שחקן נבחרת אנגליה. רויטרס
סאקה בוכה אחרי ההחמצה בגמר יורו 2020/רויטרס

תובע מטעם בית המלוכה הבריטי בדק את הראיות ולאחר מכן הנחה את משטרת מחוז קנט להאשים את פרטי: "קיבלנו את ההחלטה לאחר שעיינו בתיק הוכחות בנוגע להאשמות על התעללות גזענית ברשת", נמסר מטעם התובע. "שירות התביעה המלכותי מזכיר לכל הנוגעים בדבר כי נפתחו הליכים פליליים נגד מר פרטי והוא זכאי למשפט הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully