וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אכזבה לבני יהודה, הפועל פתח תקוה השיגה ניצחון דרמטי

רק שלושה שערים בחמישה משחקים בלאומית: ניר שרון העניק למלאבסים 0:1 על רעננה בדקה ה-89, רז נחמיאס חילץ עבור הפועל רמת גן 1:1 מול עפולה בדקה ה-96. 0:0 חלש לקבוצה של אבוקסיס מול ריינה

במקביל לגמר גביע הטוטו בין בית"ר תל אביב בת ים להפועל עכו, נערכו הערב (חמישי) חמישה משחקים במסגרת המחזור החמישי בליגה הלאומית והם הניבו רק שלושה שערים. הפועל פתח תקוה השיגה 0:1 בדקה ה-89 מול הפועל רעננה ואילו הפועל רמת גן חילצה 1:1 ב-10 שחקנים מול הפועל עפולה בדקה ה-96. בני יהודה איבדה עוד נקודות עם 0:0 מול בני ריינה וכך הסתיימו גם המפגשים בין מכבי אחי נצרת למוליכה מ.ס. כפר קאסם ובין הפועל ניר רמת השרון להפועל אום אל פאחם.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
לפחות קבוצה אחת יכלה לשמוח. שחקני הפועל פתח תקוה בסיום/קובי אליהו

מכבי בני ריינה - בני יהודה 0:0

חמש נקודות בחמישה מחזורים - זה המאזן הדל של בני יהודה, הפייבוריטית הגדולה לעלות ליגה. אחרי הרביעייה המביכה בבית מול הפועל ראשון לציון, לפחות ההגנה של יוסי אבוקסיס התייצבה במשחק החוץ בגרין עם אור זהבי שערך בכורה, אבל אלירן עטר וחבריו בחלק הקדמי לא הצליחו להכניע את גולן אלקסלסי בפעם השנייה העונה (0:0 וניצחון בפנדלים לריינה במשחקי הדירוג בגביע הטוטו). עוד הופעה טובה לעולה הצפונית.

פיטר אולאוולה שחקן הפועל רעננה מול עומר כץ שוער הפועל פתח תקוה והבלם אופק פישלר. קובי אליהו
עדיין לא כבש העונה. פיטר אולאוולה מול עומר כץ/קובי אליהו

מכבי אחי נצרת - מ.ס. כפר קאסם 0:0

מוליכת הטבלה נותרה בלתי מנוצחת אחרי הביקור בעילוט ויכולה להודות לאלילת המזל אחרי נגיחה שחלפה סנטימטרים מהקורה שלה בדקה ה-89. מכבי אחי נצרת לא הצליחה לחזור לנצח אחרי ההפסד 3:1 להפועל אום אל פאחם ואיבדה את המאזן הביתי המושלם.

ירדן כהן שחקן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נעצר במשקוף. ירדן כהן/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 0:1

הקרב בין שתי ההתקפות הגרועות בליגה הוכרע ממש לקראת הסיום, כשנגיחה של המחליף ניר שרון עשתה סוף לבצורת של 359 דקות והעניקה למלאבסים שלוש נקודות יקרות. הפועל פתח תקוה הייתה ראויה לשער הזה, אחרי שני משקופים של ירדן כהן ואביב סלם במחצית השנייה, בעוד הפועל רעננה ירדה אל מתחת לקו האדום, עם שתי נקודות ושני שערים בלבד עד כה. אלירן חודדה בצרות.

דקה 89: גול! ליאור ברקוביץ' הרים כדור חופשי לתוך הרחבה וניר שרון הסתנן ונגח פנימה. שילוב של המחליפים, 0:1 להפועל פתח תקוה.

שלו שרעבי שוער הפועל רעננה עם בר הלל. קובי אליהו
פתח לראשונה בשערה של רעננה וספג לקראת הסיום. שלו שרעבי/קובי אליהו

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 0:0

מוטי איוניר ושחקניו עדיין ללא הפסד העונה, אם כי הפעם היריבה שלהם היא זו שצריכה להיות מאוכזבת לאחר שתי החמצות גדולות שהובילו אותה לתיקו רביעי העונה. זה גם תיקו שלישי רצוף במפגשים בין הקבוצות. יוסי מקונן הורחק ויחסר לרמת השרון במחזור הבא.

דקה 63: כרטיס אדום! יוסי מקונן השאיר את רמת השרון ב-10 שחקנים.

עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה עם שחקניו ירדן כהן, אביב סלם. קובי אליהו
החילופים עבדו לו. עופר טסלפפה/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 1:1

זה נראה כמו ניצחון ליגה ראשון של הפועל עפולה ברמת גן מאז נובמבר 2016 ואולי גם סוף הדרך של ליאור זדה כמאמן האורדונים, אבל אז הגיע רז נחמיאס עם וולה נהדר עמוק בתוך תוספת הזמן וחילץ את המארחת ממבוכה נוספת. הפועל רמת גן עדיין ללא ניצחון, אבל לפחות השיגה נקודה ב-10 שחקנים אחרי החמישייה שספגה באשדוד והיא כבר לא מתחת לקו האדום.

דקה 21: גול! כמו גיא ויזינגר במכבי חיפה, כך גם אחיו הצעיר שחר בעפולה תרגיל קרן יפה, בסיומו בעיטה חדה מ-17 מטרים של נהוראי יפרח מצאה את הרשת. 0:1 להפועל עפולה.

דקה 42: כרטיס אדום! רוי קורין ספג צהוב שני והורחק עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

דקה 96: גול! איזה שער מרהיב של רז נחמיאס, שהמתין בקצה הרחבה בזמן כדור חופשי ובבעיטת יעף בחצי גבוה הפציץ אל הרשת והציל להפועל רמת גן נקודה עם 1:1 דרמטי.

רן וטורי עם מוחמד באדיר שחקני הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
ניצחון שני העונה להפועל פתח תקוה. רן וטורי עם מוחמד באדיר/קובי אליהו

משחקי יום ראשון

הפועל עכו - סקציה נס ציונה

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל אדומים אשדוד

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully