וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע ווינר: ראשון לציון תנצל את הסגל החסר של מכבי תל אביב?

21.9.2021 / 19:17

הצהובים ימשיכו עם אותם חמישה זרים וללא וויליאמס וריינולדס ברבע הגמר נגד הכתומים (21:00), זיו ודיברתולומיאו שבו לסגל. בכורה לשושי בקבוצה של גודס. המנצחת תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מדבר על הטרום עונה/דוברות מכבי תל אביב

משחקי רבע גמר גביע ווינר יינעלו מחר (רביעי, 21:00) בדרייב אין במשחק בו יפגשו מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון. הצהובים, שזכו בתואר בעונה שעברה, יחלו את דרכם במפעל בשלב זה, בעוד הכתומים גברו על הפועל באר שבע בשמינית הגמר 75:80. המנצחת במשחק תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר שייערך ביום שישי בשעה 14:30.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת. קובי אליהו
עונה שתיקח אותו לגבהים חדשים? נועם דוברת/קובי אליהו

הנתונים: מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון נפגשו שש פעמים עד היום בגביע ווינר, המאזן - 1:5 לטובת הצהובים. הניצחון היחיד של הכתומים היה ברבע גמר בעונת 2018/19, בדרך לזכייה היחידה שלהם, ולפעם היחידה שמכבי תל אביב פספסה את גמר גביע ווינר מאז 2010. שתי הקבוצות לא ניצחו במשחקי ההכנה, אבל ראשון לציון ניצחה במשחק הרשמי הראשון שלה בשמינית גמר גביע ווינר.

במרכז ההתמודדות: נועם דוברת. רבות עוד ידובר על ההחלטה של הגארד והקבוצה מעיר היין להמשיך עונה נוספת וככל הנראה אחרונה של דוברת במועדון. בינתיים הוא מתחיל עונה שיכולה לקחת אותו למקומות רחוקים מאוד.

בכמה מילים: חמשת הזרים ששיחקו בהפסד לבני הרצליה במשחק ההכנה - קמרון טיילור, ג'יימס נאנלי, אנג'לו קלויארו, אנטה ז'יז'יץ' וקינן אוואנס, הם אלה שנרשמו על ידי מכבי תל אביב גם הפעם. עודד ברנדווין, שמחזק את הקבוצה באימונים, יתלבש אף הוא ויפתח זיו שב לסגל יחד עם ג'ון דיברתולומיאו, אולם לא ידוע אם השניים ישחקו. ליס שושי יערוך בכורה בראשון לציון, שתשחק לראשונה עם שני שחקני פנים, כשלצידו מאליק דיים שבשמינית הגמר הסתבך בבעיית עבירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully