וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האיטלקית חוזרת לספורט1, וברביעי: דור פרץ פוגש את מילאן

הליגה האיטלקית שבה לחבילת הערוצים של ספורט1 עם פתיחת מחזור אמצע השבוע, וכבר בשלישי ישודר המשחק של האלופה אינטר נגד פיורנטינה. המנה העיקרית תגיע ברביעי, כאשר ונציה של דור פרץ תתארח אצל מילאן. בחמישי: סמפדוריה מול נאפולי

הליגה האיטלקית חוזרת לספורט1. משחקי הליגה הבכירה בארץ המגף ישודרו גם בחבילת הערוצים של ספורט1 החל ממחזור אמצע השבוע הקרוב שיצא לדרך מחר (שלישי) במפגש בו האלופה אינטר תתארח אצל פיורנטינה (21:40 בספורט3). שידורי הסרייה A יתחלקו עם ערוצי ONE, והתקצירים יועלו גם באתרים וואלה! ספורט וספורט1.

ברביעי סלרניטנה עם פרנק ריברי תנסה להשיג נקודות בכורה נגד ורונה (19:25 בספורט2), ולאחר מכן תגיע המנה העיקרית של הערב, כאשר ונציה של דור פרץ תצא לקרב מסקרן ומאתגר בסן סירו נגד מילאן (21:40 בספורט2). הרוסונרי, שרק אתמול סיימו ב-1:1 נגד יובנטוס, חולקים כעת (לפני המשחק החסר של נאפולי) את פסגת הטבלה עם היריבה העירונית אינטר, כאשר לשתי הקבוצות 10 נקודות בסיום ארבעה מחזורים.

דור פרץ שחקן ונציה מול וואלאס שחקן אודינזה. Alessandro Sabattini, GettyImages
המשחק של ונציה מול מילאן ישודר בספורט2. דור פרץ/GettyImages, Alessandro Sabattini

קבוצה נוספת שהחלה את העונה עם ציפיות גדולות במאבקי הצמרת, נאפולי, תתארח ביום חמישי אצל סמפדוריה, במשחק שיועבר בשידור ישיר בספורט2 בשעה 19:25. אם תגבר הערב על אודינזה, הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תנסה לגבור גם על הקבוצה מגנואה ולרשום פתיחה חלומית של חמישה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully