וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: דיאנטה גארט צפוי לחתום עד סוף העונה

20.9.2021 / 12:38

הגארד (32, 1.93) שהצטיין במכבי אשדוד בשנת 2016 וקרע לפני שנתיים את גיד אכילס צפוי להיות השחקן השלישי שמצטרף השבוע לנס ציונה. בקבוצה עשויים לצאת עם שישה זרים למוקדמות היורופקאפ, גולן גוט שנפצע ייבדק

עירוני נס ציונה צפויה להחתים את הגארד האמריקאי דיאנטה גארט, ששיחק לפני מספר שנים במכבי אשדוד. הכתומים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם גארט בשבוע האחרון, ומקווים לסגור את העסקה כך שינחת עד סוף השבוע בארץ.

גארט (32, 1.93) בוגר איווה סטייט, החל את הקריירה המקצוענית שלו בקרואטיה, המשיך בצרפת לפני שקיבל הזדמנות ראשונה ב-NBA במדי פיניקס בשנת 2012. בעונת 2013/14 שיחק 71 משחקים במדיו יוטה ג'אז, אך אחרי שנה נוספת בליגת הפיתוח נפלט מה-NBA והגיע עד מכבי אשדוד של צביקה שרף. במדי אשדוד רשם גארט 18.3 נקודות ו-6.1 אסיסטים למשחק.

דיאנטה גארט שחקן מכבי אשדוד. לירון מולדובן
בדרך חזרה לישראל. דיאנטה גארט/לירון מולדובן

אחרי העונה בישראל המשיך ליפן ואיטליה, ובעונת 2018/19 נפצע בצורה קשה במדי טופאש בורסה וקרע את גיד אכילס. גארט נעדר למעלה משנה ממשחק פעיל לפני שחזר בקיץ שעבר לפרומיתאס היוונית, לא הרשים וסיים את העונה טוב במדי גיסן הגרמנית עם 15.1 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק.

נס ציונה, שצירפה בימים האחרונים את מארין מאריץ' הקרואטי ופרנק ברטלי האמריקאי, מתלבטת האם לצאת לטורניר מוקדמות היורופקאפ עם שישה זרים או לשחרר אחד מבין מאט פארל או אייק וואמו לפני הטורניר, אם עסקת גארט תצא אל הפועל. ליאור קררה שעבר ניתוח בכף הרגל יפספס את הטורניר, גולן גוט שסובל מפציעה בגבו ממשחק ההכנה אמש נגד גליל עליון, יבדק בימים הקרובים כדי לדעת האם מדובר בפציעה חמורה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully