וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו: "הפועל באר שבע החתימה אויבים, אוהדי מכבי תל אביב איחלו לי מוות"

אקס האדומים שיתף באינסטגרם את תסכולו עקב החתמתם של האקסים הצהובים, זכר לקללות שספג מאוהדיהם: "שרו נגדי כשאמא שלי נלחמה בסרטן". על הפרידה מישראל: "התירוץ של המועדון היה שהיו לי בעיות בברך, לא אשכח את זה"

תקציר: בני סכנין -הפועל באר שבע 0:0/ספורט1

ג'ון אוגו היה אחד השחקנים החשובים ביותר בשושלת של הפועל באר שבע, שזכתה בשלוש אליפויות רצופות והייתה רחוקה שער אחד מלהגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות בשתי הזדמנויות שונות. היום (שני), הקשר הניגרי סיפר על התחושות שהיו לו כאשר עזב את בירת הנגב. בנוסף, הוא הביע את תסכולו מההחתמות של שלושה אקסים של מכבי תל אביב, איתי שכטר, איתן טיבי ודור מיכה, זכר לקללות שספג מהקהל הצהוב כששיחק בישראל.

"במשחק האחרון שלי בהפועל באר שבע, כבשתי נגד מכבי תל אביב וזכינו באליפות. כולכם זוכרים איך האוהדים שלהם שרו נגדי ואיחלו לי מוות בזמן שאמא שלי נלחמה במחלת הסרטן? אני כל כך עצוב ממה שקורה, מקפחים אתכם".

ג'ון אוגו נפרד, הפועל באר שבע. דני מרון
מתגעגע לבירת הנגב. אוגו בפרידה מהפועל באר שבע/דני מרון

"מעולם לא עזבתי את הפועל באר שבע. הם עזבו אותי ואני לא יודע למה. הם החתימו את האויבים שלנו שאיחלו לי מוות כאשר נלחמתי עבור המועדון שלי ועבור האוהדים. אני אוהב אתכם ומתגעגע".

אוגו העלה תמונה נוספת ורשם: "זה היה היום בו הפועל באר שבע שלחה אותי הביתה אחרי שנלחמתי עבור המועדון שאהבתי. התירוץ היה שהיו לי בעיות בברך. אני לא אשכח את היום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully