וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרשת סמים וטיול מסביב לעולם: או. ג'יי מאיו חתם בקאזאן

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 11:57

הגארד בן ה-33, שנבחר שלישי בדראפט 2008, הצטרף לקבוצה הרוסית שתשחק השנה ביורוליג. הושעה על ידי ה-NBA עקב שימוש בסמים ב-2016 ושיחק מאז בפורטו ריקו, טאיוואן וסין

חמש שנים חלפו מאז או.ג'יי מאיו, שנבחר במקום השלישי בדראפט 2008, הושעה לשנתיים על ידי ה-NBA עקב צריכת סמים. הגארד לא הצליח לפלס את מקומו חזרה לליגה הטובה בעולם, ולאחר שנדד בין פורטו ריקו, טאיוואן וסין, הגארד מגיע לראשונה לאירופה אחרי שחתם היום (שני) על חוזה לעונה אחת במדי אוניקס קאזאן, שתשחק השנה ביורוליג.

כאמור, מאיו בן ה-33 נבחר שלישי בדראפט 2008 על ידי ממפיס גריזליס, ממנה עבר לדאלאס מאבריקס ב-2012. כעבור שנה עבר הגארד מטקסס למילווקי באקס, שם שיחק עד 2016, אז הושעה בידי הליגה לאחר שהפר את התקנות שלה בנוגע לשימוש בסמים. השעייתו הסתיימה לפני פתיחתה של עונת 2018/19, אך מאז אף קבוצה בליגה לא העניקה לו את ההזדמנות.

או ג'יי מאיו. GettyImages
מגיע לראשונה ליורוליג. או. ג'יי מאיו/GettyImages

כעת, הגארד הוותיק מצטרף לחברה הטרייה ביורוליג, אחרי שהרוסים סיימו בעונה שעברה כסגנים גם בליגת ה-VTB וגם ביורוקאפ. האמריקאי שהצטרף לקבוצה של ולימיר פראסוביץ' ישתף פעולה עם כמה שחקנים מסקרנים כמו לורנזו בראון, מריו הזוניה ואנדריי וורונצביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully