וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה אופטימית: "אם נמשיך במגמה הזו גם התוצאות יגיעו"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 11:51

הקבוצה קיוותה לניצחון ראשון אך סיימה ב-0:0 מול הפועל ירושלים. עידו לוי:"ידענו שיש לנו פה מוקש מנטלי גדול אחרי שני משחקים מול קבוצות גדולות. התכוננו כמו שצריך, חבל שלא הבאנו את זה לידי ביטוי במגרש"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

בהפועל חדרה קיבלו אמש (ראשון) באכזבה רבה את ה-0:0 נגד הפועל ירושלים. אחרי שתי תוצאות תיקו במחזורי הפתיחה, נגד מכבי חיפה והפועל באר שבע, קיוו בקבוצה לרשום ניצחון ליגה ראשון במשחק הביתי מול יריבה נוחה בהרבה, אך בסופו של דבר השחקנים של מנחם קורצקי לא מצאו פתרונות למשחק ההגנה המסתגר של הירושלמים, שהגיעו מצידם אחרי תבוסה בדרבי ורק רצו לצאת בשלום מהאצטדיון בנתניה.

בחדרה דיברו שוב על הסגל החסר ועל ההיעדרויות המאוד משמעותיות של מקסים פלקושצ'נקו ועומר פדידה הפצועים, שאמורים להיות שחקני מפתח בקישור של הקבוצה, אך כרגע קורצקי נאלץ להסתדר בלעדיהם ולאלתר פתרונות אחרים.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. לירון מולדובן
עדיין ללא שני קשרים חשובים. מנחם קורצקי/לירון מולדובן

"ידענו שמבחינה מנטלית יש לנו פה מוקש גדול אחרי שני משחקים מול קבוצות גדולות, שם קל יותר לשחקנים להביא את עצמם מנטלית", אמר הבלם עידו לוי בסיום המשחק. "התכוננו כמו שצריך מהבחינה הזאת, אבל חבל לי שלא הצלחנו להביא את זה לידי ביטוי במגרש. הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. אני בטוח שאם נמשיך במגמה הזו, ונמשיך להגיע למצבים ולעבוד קשה, גם התוצאות יגיעו".

הבלם נשאל האם הופתע מהסגנון המסתגר של ירושלים והשיב: "אני לא מופתע. בכל זאת ירושלים באו אחרי תבוסה שהם חטפו בדרבי וזה היה חשוב עבורם כמו שזה היה חשוב לנו. ברור שאנחנו רוצים להשיג את הניצחון הראשון, כמעט ועשינו את זה בשני מחזורי הפתיחה מול שתי קבוצות גדולות. גם את המשחק הזה יכולנו להכריע וזה לא קרה. אם נמשיך במגמה הזו של המחוייבות, הרצון והסבלנות כמו שהצגנו היום, אז גם התוצאות יגיעו וגם הניצחון הראשון שאנחנו כל כך משתוקקים לו יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully