וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "תהיה לנו קבוצה יותר טובה ממה שהראינו"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:06

מאמן הפועל תל אביב הודה כי קבוצתו שיחקה מתחת לרמתה בהפסד להפועל חולון ברבע גמר גביע ווינר והוסיף: "המשחק הזה היה מצוין עבורנו". הרננדס ינחת ברביעי ויצטרף לאימונים

שחקן הפועל חולון ניב משגב מול שחקן הפועל תל אביב גיל בני. דני מרון
צריכים עוד הכנה. האדומים/דני מרון

הפועל תל אביב הודחה אמש (ראשון) מגביע ווינר אחרי הפסד 89:80 ברבע הגמר להפועל חולון. האדומים פיגרו לאורך רוב שלבי המשחק אחרי היריבה, ולמרות ניסיון קאמבק ברבע האחרון, סיימו את דרכם במפעל.

"המשחק הזה מצוין עבורנו, לדעת לשחק פה באולם, לדעת לתקשר ברמה אחרת כדי שיבינו אותך. יש לנו עוד דרך לעשות", אמר דני פרנקו אחרי המשחק, "חולון היו לאורך רוב שלבי המשחק יותר טובים ויותר מאורגנים מאיתנו. הדבר היחיד שאני מעודד ממנו ששיחקנו מתחת לרמה שלנו היום, הרגשנו לא בנוח על המגרש, הרגשנו מאוכזבים כי זה משחק בית. שתי הקבוצות רוצות וחולון קבוצה שיודעת להעניש אותך, ועד שלא מענישים אותך אתה לא לומד. תהיה לנו קבוצה יותר טובה ממה שהיינו היום על המגרש, אני מרוצה מהרוח של השחקנים שהיו על המגרש בסוף, חולון יכלה לברוח להפרש גבוה. ניסינו להשאיר הכל על המגרש, ויש לנו כמה פצועים מהמשחק הזה, מקווה שהם יהיו בסדר".

שחקן הפועל חולון רפי מנקו מול שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון. דני מרון
הפציעה תיבחן. זלמנסון/דני מרון

שחקן הפנים של האדומים דיוואן הרננדס ינחת בישראל רק ביום רביעי, ויצטרף לאימוני הקבוצה. בהפועל ינסו לקבוע בימים הקרובים משחקי הכנה נוספים לקראת פתיחת העונה, בעוד שלושה שבועות נגד בני הרצליה, כשהמטרה היא להכניס את הרננדס כמה שיותר לכושר.

בקבוצה יבחנו במהלך החג את הפציעות של ג'ייקובן בראון ועידן זלמנסון מהמשחק, אך הערכה שהשחקנים יקבלו מנוחה וישובו לאימונים בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully