וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס מתחת לקו האדום: "הבעיה מנטלית". מישהו פה מתגעגע לרונאלדו?

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 9:09

אחרי ה-1:1 מול מילאן, הביאנקונרי ללא ניצחון אחרי ארבעה מחזורים לראשונה מאז 1961. אלגרי: "שגיתי בחילופים, כמעט הפסדנו משחק שהיה בשליטתנו". רביץ' עשה היסטוריה, פיולי: "למילאן אין מחסור באופי ותשוקה". וגם: יובנטוס עדיין בטוחה שהבעיה הייתה רונאלדו?

פתיחת העונה המחרידה של יובנטוס נמשכה אמש (ראשון), כאשר הגברת הזקנה נפרדה ב-1:1 ביתי מול מילאן, נותרה ללא ניצחון אחרי ארבע מחזורים, וכעת היא נמצאת מתחת לקו האדום. באופן מדהים, זו הפעם הרביעית בהיסטוריה, והראשונה מאז עונת 1961/62, שהגברת הזקנה לא מנצחת בארבעת המחזורים הראשונים.

הביאנקונרי עלו ליתרון כבר בדקה הרביעית בזכות שער של אלברו מוראטה, אך ספגה את שער השוויון כרבע שעה לסיום, כאשר לאורחת היו מספר הזדמנויות להשלים מהפך ולפתוח פער של 11 נקודות על פני יריבתה. המאמן מסימיליאנו אלגרי התייחס להבדל הגדול ביכולת בין המחציות ואמר: "למרות מחצית ראשונה טובה, בה יצרנו מצבים ואפשרנו למילאן להגיע רק להזדמנות אחת, כמעט הפסדנו במשחק שהיה לגמרי בשליטתנו. לצערי איבדנו ריכוז. אי אפשר לספוג שער כמו שספגנו, צריכים לעשות עוד הרבה התקדמות".

מסימיליאנו אלגרי, מאמן יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
לקח אחריות. מסימיליאנו אלגרי/GettyImages, Jonathan Moscrop

"היו כמה דברים חיוביים, או במילים אחרות המחצית הראשונה, אבל מה שמכעיס אותי זו רבע השעה האחרונה. היינו צריכים להילחם יותר". לאחר מכן, אלגרי הודה כי גם לו יש חלק באיבוד הנקודות: "עשיתי כמה טעויות בחילופים, הייתי צריך להכניס שחקנים יותר הגנתיים ולשמור על ה-0:1, אז אני לוקח על כך אחריות"

דנילו ניסה לשים את האצבע על מקור הבעיה: "לדעתי, מדובר יותר בבעיה מנטלית מאשר כשירות פיזית. לעתים אנחנו לא לוחצים או זזים בהגנה כקבוצה, לא מניעים את הכדור מהר מספיק ובהחלט צריכים לשפר את זה. אנחנו צריכים לשחק יותר כקבוצה, אנחנו לא מתקשים מבחינת היכולת, אלא מבחינת השגת התוצאה. צריכים להיות חכמים ולהבין מה גרם לתוצאות הללו".

הברזילאי קבע כי את השער שספגה קבוצתו "היה ניתן למנוע" והתייחס לפער מהפסגה העומד על שמונה נקודות: "צריכים להתמקד רק בעבודה שלנו ובהתקדמות שלנו, לא במה שקבוצות אחרות עושות. אם נשחק ברמה שלנו, אנו בהחלט מסוגלים לטפס במעלה הטבלה".

אנטה רביץ', שחקן מילאן. Marco Tacca, GettyImages
עשה היסטוריה מול היריבה הגדולה. אנטה רביץ'/GettyImages, Marco Tacca

מנגד, מילאן השתוותה לאינטר בפסגה עם 10 נקודות, ושם מצב הרוח הרבה יותר אופטימי לקראת המשך העונה. "כמו תמיד, למילאן אין מחסור בתשוקה, אופי ונחישות, אז המשכנו לחפש את הניצחון", אמר המאמן סטפנו פיולי, "הגענו כדי לנצח. יובנטוס הייתה עדיפה בעשרים הדקות הראשונות, הייתה יותר נחושה ומפוקסת, אך המשכנו לשחק והשתפרנו לקראת הסיום עם הזדמנויות לנצח. בסך הכל זו הופעה טובה".

כובש שער השוויון, אנטה רביץ', הפך לשחקן הראשון של מילאן בעידן שלוש הנקודות באיטליה (מאז עונת 1994/95) שכובש בשלושה מפגשים רצופים מול יובנטוס. "הוא מאוד איכותי", קבע פיולי, "הוא יכול לשחק בערך בכל עמדה והוא עזר לנו היום. הוא מאוד חשוב ויכול לפתוח משחקים עבורנו".

וכמובן, שאי אפשר בלי רונאלדו. רבים מאוהדי יובנטוס ופרשנים רבים באיטליה טענו שרונאלדו הוא חלק מהבעיות של יובנטוס, לאור העובדה שהוא גורר אליו את כל הפוקוס, לא עושה הגנה, מייצר בעיות חברתיות ומפריע להתפתחות של שחקנים אחרים. לא מעט חובבי כדורגל באיטליה סברו שהעזיבה של הפורטוגלי תעשה רק טוב ליובנטוס ותשחרר את הקבוצה - אבל כעת, בזמן שרונאלדו נראה מצוין במנצ'סטר יונייטד (ארבעה שערים בשלושה משחקים) ויובנטוס עדיין לא מנצחת בלעדיו - ברשתות החברתיות חוגגים על חשבון הגברת הזקנה, ובמיוחד אוהדי מנצ'סטר יונייטד. "כן, רונאלדו עיכב אותם", כתב אחד האוהדים, שהראה את הטבלה שבה יובה מתחת לקו האדום, "הוא עיכב אותם מלרדת ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully