וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן עמיאל: "אנחנו רחוקים מהדרך שבה נרצה להיראות"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 7:23

מאמן הפועל ירושלים הודה אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע ווינר כי "היה לנו משחק לא טוב" נגד גלבוע/גליל. גיא קפלן: "היינו קבוצת ההגנה הטובה בליגה בעונה שעברה, וככה אנחנו צריכים להישאר"

אחרי הבכורה של אנתוני בנט ושון קילפטריק, בטיול בשבוע שעבר נגד בני הרצליה, הפועל ירושלים הצליחה לנצח אמש (ראשון) גם בדרך הפחות נעימה - והעפילה לחצי גמר גביע ווינר עם ניצחון 60:73 על הפועל גלבוע/גליל.

שחקניו של אורן עמיאל נקלעו לפיגור מוקדם של 11:0, אבל עלו ליתרון ראשון עוד לפני שהסתיים הרבע הראשון. בהנהגת הגארדים רטין אובסוהאן וג'יילן אדאמס (22 נקודות ב-26 דקות כל אחד) הם הספיקו לברוח ל-37:47 בירידה להפסקת המחצית, ואחריה קלעו רק עוד 26.

מבחינתה של גלבוע, למרות ההפסד, זו הייתה עוד תצוגה חיובית ברמה ההגנתית, על אף ההרכב החסר. ג'ו צ'ילי צפוי לשוב לפעילות בעוד כשבוע, בעוד סישיה קיליה-ג'ונס יוכל לשחק באופן מוגבל רק בפתיחת ליגת העל בחודש הבא.

אורן עמיאל מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
עדיין בתהליך למידה. אורן עמיאל/דני מרון

"זה היה משחק של ריצות", סיכם אובסוהאן. "היו קטעים שבהם שיחקנו מצוין, אבל גם כאלה שהראו שיש לנו עוד עבודה רבה כדי להגיע לאן שהמאמן רוצה. אנחנו צריכים להתמקד בהגנה, ולשבש את משחק היריבה, וכשנצליח לעשות זאת נדע שאנחנו בדרך הנכונה. באופן שבו ההתקפה שלנו בנויה, לכל אחד יש הזדמנות שווה, ואנחנו רוצים שכולם יהיו מעורבים ושנוכל ללכת עם האיש החם בכל ערב".

עמיאל הודה כי "זה לא היה משחק טוב שלנו. התפקיד שלנו כמאמנים הוא לגבש את האסטרטגיה ואת הדרך שבה אנחנו רוצים להיראות, ואנחנו רחוקים משם, גם אם הזמן דוחק. אני לא מאמין בכדורסל של בידודים, אלא רוצה לראות הרבה תנועה. היו לנו יותר איבודים מאסיסטים, וזה משהו שלא מאפיין אותנו. זה חלק מתהליך הלמידה שלנו".

עוד בוואלה!

חולון שרדה קאמבק בדרך לחצי גמר גביע ווינר, גם ירושלים עלתה

לכתבה המלאה
גיא קפלן מאמן גלבוע/גליל. דני מרון
עדיין לא בסגל מלא. גיא קפלן/דני מרון

מאמן גלבוע/גליל, גיא קפלן: "לא נהיה בסגל מלא עד פתיחת הליגה. אנחנו קבוצה שמראה אופי, שלא נשברת, ששומרת לא רע, אבל החיבור עדיין חסר לנו. אסור לנו להתבטל בפני יריבות. סטטיסטית, היינו קבוצת ההגנה הטובה בליגה בעונה שעברה, ועלינו לשמור על זה".

רק ביום רביעי בערב תגלה ירושלים מי תהיה יריבתה הבאה - מכבי תל אביב או מכבי ראשון לציון. המנצחת תפגוש את האדומים בחצי הגמר, ביום שישי ב-14:30 בהיכל קבוצת שלמה.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully