וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון שרדה קאמבק בדרך לחצי גמר גביע ווינר, גם ירושלים עלתה

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 23:21

החבורה של בוסאקליה גברה 80:89 על הפועל תל אביב, ג'ו רגלנד הצטיין (25). הקבוצה מהבירה ניצחה 60:73 את גלבוע/גליל

שון קילפטריק שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ניצחון קליל. שון קילפטריק/דני מרון

שלב רבע הגמר של גביע ווינר בכדורסל יצא היום (ראשון) לדרך ויגיע לסיומו רק ביום רביעי. במשחק המרכזי גברה הפועל חולון על הפועל תל אביב ותפגוש את המנצחת במשחק של יום שלישי בין הפועל חיפה להפועל אילת. במשחק המוקדם הפועל ירושלים ניצחה את גלבוע/גליל, 60:73 ותפגוש את המנצחת ברבע הגמר שייערך ברביעי בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון.

רטין אובסוהאן הפועל ירושלים. דני מרון
מניה בטוחה. רטין אובאסוהן/דני מרון

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל 60:73

אחרי הניצחון הקליל על בני הרצליה בסיבוב הקודם, הפועל ירושלים טיילה גם מול הקבוצה שגברה עליה בארבעה מחמשת המשחקים הרשמיים האחרונים. הזרים המצוינים של ירושלים שוב נתנו את הטון: ג'יילן אדאמס הפציץ 22 נקודות (4 מ-6 מחוץ לקשת) והוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. רטין אובאסוהן הוסיף 22 משלו ואנתוני בנט הסתפק ב-8 למנצחים. לונדון פראנטס הוביל עם 15 בלבד לגליל, שזרקה 30 שלשות ודייקה רק 6 מהן.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן הפועל תל אביב רז אדם. דני מרון
הוליך את חולון לחצי הגמר. רגלנד/דני מרון

הפועל חולון - הפועל תל אביב 80:89

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה ממשיכה להיראות נהדר, והיא עדיין ללא הפסד בטרום עונה. הפעם פגשה חולון את הפועל תל אביב המסקרנת והשתלטה על העניינים מהפתיחה. האדומים ענו בקאמבק נהדר ברבע הרביעי, והורידו ההפרש מ-15 ל-5 בלבד כארבע דקות לסיום, אך ג'ו רגלנד וכריס ג'ונסון היו שם כדי להבטיח את הניצחון של חולון.

רגלנד, שהגיע בקיץ מהפועל אילת הוליך את שחקני חולון כשקלע 25 נקודות, להן הוסיף 8 אסיסטים. הזרים החדשים סטיבן גריי ומיקל קייזר (16 כ"א) תרמו גם הם בספרות כפולות, כאשר מנגד ג'יימס יאנג הוליך את קלעי האדומים, אך קלע באחוזים בינוניים מהשדה (4 מ-11). ג'ייקובון בראון סיפק משחק מאכזב בקבוצה של דני פרנקו, כשסיים עם 8 נקודות בלבד, זאת למרות 5 אסיסטים של הגארד. עידן זלמנסון (18 ו-5 ריב') בלט אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully