וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס ובנזמה ממשיכים עונה אדירה: "ריאל מדריד אף פעם לא מוותרת"

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:50

שני הכוכבים הוליכו את הבלאנקוס למהפך גדול בוולנסיה, בספרד כבר מכתירים: "כל מה שהם נוגעים בו הופך לזהב". המאמן אנצ'לוטי מסופק מהאופי ומחמיא לעצמו: "החילופים שינו את המשחק"

ויניסיוס ריאל מדריד עצבני. רויטרס
מה קורה לו העונה? הכל הולך לוויניסיוס/רויטרס

בזמן שברצלונה מזייפת ואתלטיקו מדריד משעממת, ריאל מדריד הוכיחה אתמול (ראשון) שהעונה היא יכולה ללכת עד הסוף, כשהשיגה שלוש נקודות במגרש החוץ הקשה בוולנסיה, ועוד אחרי שהשלימה מהפך. ריאל לא הציגה יכולת מבריקה ואפשרה לוולנסיה לעלות ליתרון משער של דורו, אבל כשנדה היה שהבלאנקוס נכנעים - ויניסיוס התעורר והשווה בדקה ה-86 עם שער וקצת מזל, ושלוש דקות לאחר מכן (89) בישל לקארים בנזמה את שער הניצחון שקבע 1:2 לאורחים ממדריד.

ויניסיוס השנה הוא ללא ספק נקודת האור של ריאל מדריד. קשה להאמין, אבל עד השנה בעונת השיא שלו במועדון הוא כבש שלושה שערי ליגה. העונה, בחמישה משחקים בלבד ב-2021/22, יש לו כבר חמישה שערים (ובישול). לשם השוואה, ב-49 משחקים בעונה שעברה בכל המסגרות הוא כבש שישה שערים. אבל כמה שוויניסיוס מצוין, אין ספק מיהו הכוכב האמיתי של ריאל מדריד, וזהו כמובן בנשמה, שהעונה כבר עומד על 6 שערי ליגה ו-5 בישולים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מספרים יוצאי דופן. בנזמה/רויטרס

ויניסיוס אמר לאחר המשחק: "תמיד קשה לשחק במסטאייה, אבל ריאל מדריד אף פעם לא מוותרת. מבחינה אישית, אני ממש שמח. כל הקבוצה נותנת לי ביטחון - אנחנו משחקים טוב".

קארים בנזמה: "נלחמנו עד הסוף על שלוש הנקודות. אני מקווה שנמשיך ככה, זה טוב עבורי ועבור הקבוצה. כל משחק הוא כמו גמר עבורנו".

"זהב טהור", נכתב ב"מארקה" על הצמד, שאחראים ביחד ל-11 מ-16 השערים של הבלאנקוס, "הם בלתי ניתנים לעצירה, וכל מה שהם נוגעים בו הופך לזהב".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד חזרה מפיגור ל-1:2 מול ולנסיה

לכתבה המלאה

קרלו אנצ'לוטי, שהשלים משחק 800 בליגות כמאמן בליגות בכירות באירופה, סיכם ואמר: "התמודדנו מול יריבה קשה, שנותנת לך לשחק והולכת אחורה ומכסה אותך, ואז יוצאת מהר למתפרצות... אבל ולנסיה התעייפה, אני הכנסתי למגרש טריות והשתלטנו על המשחק. החילופים שינו את המשחק". על הצמד ויניסיוס את בנזמה: "הם שני שחקני התקפה שלנו, ויש לנו מזל ששני שחקנים כאלה אצלנו. אבל גם הזאר שיחק טוב ואני מרוצה ממנו, גם קמאבינגה כשנכנס עזר לנו להשתלט על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully