וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הפסידה להולנד בגמר אליפות אירופה בבייסבול

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 10:44

הנבחרת הובילה 1:4, אבל ההולנדים העדיפים רשמו שמונה ריצות רצופות, ניצחו 4:9 וזכו בפעם ה-24 בתחרות. הופעה נאה לישראלים במפעל

אחרי שנתנה פייט בטוקיו, נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה הערב (ראשון) להולנד 9:4 וזכתה במקום השני באליפות אירופה באיטליה. ההולנדים, הנבחרת המעוטרת ביותר במפעל, באו כפייבוריטים ברורים, והראו את העליונות באינינגים המאוחרים.

זו לא הייתה נבחרת ישראל שראינו בטוקיו. היו בה פחות שמות נוצצים, יותר ישראלים "אמיתיים" אבל אותה רמת מוטיבציה. אחרי הניצחון המרשים על איטליה ביום שישי, הגיעה הנבחרת חדורת מטרה ואף הובילה 1:4, אבל ההגשה העדיפה של ההולנדים הכריעה.

נבחרת ישראל בבייסבול. מתוך עמוד הטוויטר של איגוד הבייסבול הישראלי,
קרוב, אבל לא מספיק. הישראלים חוגגים יתרון/מתוך עמוד הטוויטר של איגוד הבייסבול הישראלי

ההולנדים עלו ראשונים על הלוח באינינג השני, כשג'ורמי פרופאר חבט לסינגל והכניס הביתה את דנזל ריצ'רדסון - 0:1. המגיש ג'יי סי סלברן סילק את כל תשעת החובטים הישראלים, אבל באינינג הרביעי השיגה הנבחרת שלנו פריצת דרך. טיי קלי הלך לבסיס ואחריו גם מיטש גלסר ואסף לוונגרט. רוב פאלר נפסל, אבל חבט מספיק רחוק כדי שקלי יגיע לבסיס הבית, ולאחר מכן הכניס ג'ורדן פטרושקה בחבטה את גלסר הביתה - 1:2 לישראל.

בן ונגר הגיש היטב לישראלים, ובתחילת האינינג השישי גם עלה לבסיס. לוונגרט חבט אחריו ושיגר כדור חזק ליציע - 1:4 מפתיע לישראל. ונגר הוריש שני רצים על הבסיסים ויצא, ואז החלה הקריסה הישראלית. ההגשה המחליפה, נקודת התורפה של הנבחרת, שוב הזיקה. צ'רלס רוסמן נכנס ומיד הרשה לרוג'ר ברנדינה להפגיז ליציע וכך, במחי חבטה אחת, שוויון 4:4. רוסמן המשיך להגיש לא טוב, העלה שני שחקנים נוספים לבסיס ושרלון סקופ לא פספס את ההזדמנות והכניס הביתה ריצה - 4:5 להולנדים, אינינג רע לישראל.

באינינג השמיני התפרקה הנבחרת סופית. סקופ האדיר (4 מ-4) רשם דאבל, הכניס שני רצים הביתה וזה כבר 4:7. דשנקו ריקרדו הפציץ, חבט להומר בן שתי ריצות וסגר עניין - 4:9.

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully