וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן עקץ את חוגג: "הבעלים מצפה שננצח בכל משחק 0:5"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 23:12

מאמן בית"ר שלח מסר לבעלים לאחר התיקו: "יש קבוצות הרבה יותר טובות מאיתנו". קריאף: "ידענו שאחרי הדרבי תהיה ירידת מתח". אטפלד: "היינו שווים ניצחון"

בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במשחק שנעל את המחזור השלישי בליגת העל. האורחת הייתה טובה יותר במחצית הראשונה ועלתה ליתרון משער של גנדלמן. בואצ'י פספס פנדל לפני ההפסקה, אבל כיפר על כך עם שער השוויון בדקה ה-78 וסופר כבר גול שני בקבוצתו החדשה.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים עם ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שני ההולנדים חילקו נקודות. אטפלד וקומאן/ברני ארדוב

"שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד. ראיתי אותם לפני המשחק, יש להם שחקנים מאוד טובים", אמר לאחר המשחק ארווין קומאן, "במחצית השנייה אני חושב ששיחקנו הרבה יותר טוב וגם הבקענו למרות החמצת הפנדל. עשינו את המקסימום היום. יש לנו כמה שחקנים בסגל עם הרבה עומס, שחוזרים אחרי פציעות. אסור לשכוח שגם זרגרי פצוע ועם השחקנים שיחזרו ניראה יותר טוב".

המאמן שלח עקיצה למשה חוגג ואמר: הבעלים מצפים שננצח כל משחק 0:5, אבל יש הרבה קבוצות טובות מאיתנו בליגה. בשלב הזה זה לא משנה, אנחנו צריכים להילחם כל משחק כדי לנצח. אני ג'נטלמן, אם יש משהו שאני לא אוהב אני אומר לאנשי המועדון והם יודעים. תמיד אפשר לעשות טוב יותר, זו העבודה שלי לשפר את הקבוצה".

אופיר קריאף הקפטן אמר: "ידענו שתהיה ירידת מתח אחרי מה שהיה בדרבי האחרון. אבל הראינו הרבה אופי. יש פה השנה חבורה של גברים שנלחמים עד הסוף. כל עוד אני משחק בבית"ר ירושלים, לעולם לא אשאף להיות בתחתית. אנחנו משוועים לחיזוק ויהיה בסדר".

ריצ'מונד בואצ'י בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צמד חמד. בואצ'י וג'סי/ברני ארדוב

בצד השני, בנתניה נשמעו די מאוכזבים מהתיקו. ריימונד אטפלד המאמן האורח אמר: "מבחינת כדורגל שיחקנו טוב, אבל מבחינת התוצאה אנחנו לא מרוצים, אולי בית"ר מרוצה. ראינו את ההחמצה של יניב מזרחי, היינו יכולים לכבוש עוד שערים".

דני עמוס שוער נתניה שהציל פנדל אמר לאחר המשחק: "ממש היה פה פספוס. שלטנו במשחק, אנחנו משחקים כדורגל טוב. הבעיה שאין יציבות במשחק. יש לנו הרבה שחקנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully