וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן והבה נפצע בהתנגשות ראשים, אלישע לוי: "לא ראיתי חוסר מזל כזה"

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 22:10

דאגה בהפועל חיפה למרות הניצחון על קרית שמונה, תורג'מן: "מקדישים לבן את הניצחון". נוסבאום: "גאה בשחקנים"

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

הפועל חיפה ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את עירוני קרית שמונה משער של אלון תורג'מן בדקה ה-84. למרות זאת, דאגה אצל האדומים בעקבות הפציעה של בן והבה שנפגע במהלך התנגשות ראשים עם זיו מורגן וקיים חשש שהוא סובל משבר בלסת. והבה הצטרף לרשימה ארוכה של פצועים שיש לאלישע לוי ובהם לואי טהא, גל אראל, דור מלול ונס זמיר.

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא ממהר לעשות סיכומים. אלישע לוי/מאור אלקסלסי

מאמן חיפה אלישע לוי אמר אחרי המשחק: "אנחנו רק במחזור השלישי ולא נסכם דברים, אבל היה לנו חשוב לקחת נקודות בבית כדי לצבור נקודות ולקבל ביטחון ואמונה. גם אם לא היה כדורגל גדול חשוב לנו לשמור על יציבות, משחק הגנה טוב. אני לא ראיתי חוסר מזל כמו שיש לנו העונה, כל פציעה זו פציעה. אני מקווה שזה יתאזן בסופו של דבר. אנחנו מדלגים על הכול. בן והבה עבר פציעה קשה בלסת, אני מקווה שהכול יילך כשורה והוא לא במצב קשה". על אלון תורג'מן אמר המאמן: "הוא סקורר מוכח, הוא צריך ביטחון. אימנתי הרבה שחקנים גדולים ותורג'מן גם בסדר גמור, הוא בחור טוב. אנחנו שמחים מאוד שהוא פה. הוא החבילה השלמה".

אלון תורג'מן אמר: "אני רוצה לאחל החלמה מהירה לבן והבה, אני וכל הקבוצה מקדישים לו את הניצחון הזה. ראיתי איך הוא ירד מהמגרש ואני מקווה שזה לא חמור כמו שזה נראה. ברגע שאני מקבל את הביטחון אני יודע לתת את המספרים ולעזור לקבוצה. אני שמח שהיום זה קרה ועזרתי לקבוצה. אין יותר כיף מזה לשבת בסוכה אחרי ניצחון. בגביע הטוטו היו צעירים שדיברתי עליהם וגם היום הם הראו שיש להם מה לתת והם עזרו לנו. חשוב שנתקדם ולא ננוח לרגע. עכשיו אין עומס של משחקים, זה משחק בשבוע וזה מספיק זמן להתאושש אם עושים את זה נכון. ננוח היום ומחר, נחזור ביום רביעי ונתכונן למשחק הבא".

עמיר נוסבאום מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
גאה בשחקנים על העמידה הטקטית. נוסבאום/מאור אלקסלסי

קשר קרית שמונה רועי קהת: "פתיחת עונה לא טובה, נקודה אחת משלושה משחקים. לפעמים מרגישים שהדברים לא הולכים, אבל אנחנו צריכים ללמוד מזה ולהשתפר. נמשיך מפה הלאה. אין לי מה לדבר על איכויות בסגל, יש פה שחקנים טובים ואנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולהשיג יותר נקודות. השחקנים המנוסים צריכים לדעת להרים את חדר ההלבשה ולהסתכל קדימה".

מאמן קרית שמונה עמיר נוסבאום נראה מאוכזב ואמר: "צריך לשחק באותו אופן 90 דקות, אני גאה בשחקנים על העמידה הטקטית. המשחק הלך לכיוון של 0:0, אבל חבל שספגנו. כמובן שאני דורש ליותר מהשחקנים. זה עניין של ביטחון גם, אני הייתי בטוח שעם התוצאות הדברים ייראו יותר טוב. כמובן ש-0:0 זו לא תוצאה רעה, אבל ספגנו את השער. צריך להמשיך להאמין ולצאת לדרך עם מה שיש".

הפועל חיפה תשחק מול הפועל תל אביב במחזור הקרוב, עירוני קרית שמונה תארח את הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully