וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה על עידן שמש: "פה זה לא הליגה הלאומית"

מאמן הפועל ירושלים התייחס לאי שיתופו של החלוץ ב-0:0 מול הפועל חדרה: "הוא עוד יתרום לנו רבות". קורצקי: "נמצא פיתרונות"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

שלוש מחזורים לתוך עונת 2021/22 בליגת העל והפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון, וגם ללא שער זכות לאחר ה-0:0 הערב (ראשון) במשחק החוץ מול הפועל חדרה. הקבוצה של מנחם קורצקי הגיעה לאחר שהציגה יכולת מרשימה מול מכבי חיפה והפועל באר שבע בשני המחזורים הראשונים, אך הערב הציגה משחק לא טוב, ועל אף שהגיעה למספר הזדמנויות, גם היא עדיין לא השיגה ניצחון בליגה.

מאמן חדרה מנחם קורצקי: "אין לי יותר מידי להגיד על המשחק הזה. לא היינו מספיק דינמיים, הם גרמו למשחק ללכת לכיוון מעברים ואנחנו לא היינו מספיק חכמים עם הכדור. לא ניצלנו את השטחים ולא הגענו למספיק מצבים לצערי. זה הסגל שיש לי כרגע, תמיד אפשר להגיד שזו רק פתיחת העונה. אנחנו צריכים לשאוף לנצח משחקים כאלה, במיוחד בבית, אבל לא מצאנו את הפיתרונות ונצטרך לדעת לעשות את זה. משחק לא טוב שלנו".

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. לירון מולדובן
עדיין ללא ניצחון בליגה. מנחם קורצקי/לירון מולדובן

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "קיבלנו מכה לא פשוטה בשבוע שעבר, הניצחונות בגביע הטוטו לא עזרו לנו והיום שיחקנו משחק שלא מאפיין אותנו בשום צורה. במחצית הראשונה שיחקנו מעט נסוג, אבל במחצית השנייה נראינו יותר טוב והיו לנו מספיק מצבים להבקיע. אני לא אוהב 0:0, לא אוהב תיקו, אבל יש לנו מסע ארוך, אנחנו קבוצה מאוד צעירה".

על עידן שמש: "אני מאוד מכבד אותו, יש לו הרבה מניות בהצלחת הקבוצה. ליגת העל היא לא הליגה הלאומית, אבל אנחנו עוד נשתמש בו והוא יעזור לנו הרבה. הוא סמל פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully