וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבארסה נגעלו מהשמועות: "קרויף הבהיר מזמן שלא יחליף את קומאן"

במועדון מכחישים בתוקף את הדיווחים לפיהם ניסו לשכנע את אקס מכבי תל אביב לעבור לקווים: "הקשר הקרוב בין משפחות קרויף וקומאן נמשך למעלה מ-30 שנה. ג'ורדי לא יהרוס את זה בעד שום הון שבעולם"

תקציר: אייאקס - קאמבור 0:9/ספורט1

בברצלונה מכחישים בתוקף את הדיווחים לפיהם הנהלת המועדון הציעה לג'ורדי קרויף להחליף את רונאלד קומאן. גורם בכיר במועדון אמר ל"מונדו דפורטיבו" ש"השמועות האלה מעלות תחושות של גועל", והתעקש שאין בהן אמת.

לפי הדיווחים, קרויף שמוגדר כמנהל טכני ומייעץ לנשיא ז'ואן לאפורטה, סירב להצעה והבהיר שהוא מעוניין להתרכז בתפקידו הנוכחי, אולם בברצלונה טוענים כי לא היו דברים מעולם.

"הדיווחים תפסו את ברצלונה בהפתעה. הרי קרויף הבהיר ללאפורטה עוד לפני שמונה שהוא לא מעוניין לאמן. הוא הבהיר היטב שהוא לא מצטרף לברצלונה כדי להחליף את קומאן במקרה הצורך", ציינו ב"מונדו".

ג'ורדי קרויף עם ז'ואן לאפורטה בתערוכת ברצלונה. דני מרון
איש הקשר היחיד שלו בהנהלה. קרויף עם לאפורטה/דני מרון

בברצלונה טוענים שההצעה כביכול לא הועלתה בשום שלב בפני קרויף, ושממילא קרויף נמצא בקשר ישיר אך ורק עם לאפורטה שיודע שאין בכוונותיו לעמוד על הקווים.

"משפחת קומאן ומשפחת קרויף קרובות כבר יותר מ-30 שנה. ג'ורדי לא יהיה מוכן לתקוע סכין בגב של קומאן בעד שום הון שבעולם. לכן הדיווחים היו מופרכים מההתחלה ועד הסוף", צוטט הגורם הבכיר בקבוצה.

בארסה תחזור מחר (שני, 22:00) לכר הדשא לראשונה מאז התבוסה שספגה מידי באיירן מינכן, שהציתה את השמועות בנוגע לקומאן. ההולנדי יקווה להשיג ניצחון על גרנאדה שיקנה לו עוד כמה ימי חסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully